Foto's links of recht draaien (roteren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Berichten
327
Hallo,
Ik fotografeer regelmatig.
Nu wil het geval dat ik geen foto's meer kan draaien in zowel Windows foto viewer en photo gallery . (icoontjes blijven grijs)
Maar met paint lukt het wel.
Naar mijn mening is dit gekomen na de laatste windows update.

Heeft iemand een idee?
 
:confused: Die heb je vaker bij nieuwe foto-camera's maken ze zeer grote resoluties, en op een of ander manier ( en soms ! ) bewerken/ of draaien bijv. bij W.Photo Viewer of wat anders lukt niet.
Wat je proberen kan is een optie ( wie weet misschien kan wat helpen ) dat je op een foto met rechte kant muis klikt en bewerken aangeeft vervolgens nog eens geef je aan opslaan als een JPG en bevestig je dan vervangen , probeer maar dan betreffende foto draaien .....of zal lukken ? :(

In principes een JPG draaien of wat dan ook ( foto dus ) die kan je met elke fotobew. software of met ook zeer veel programma's daarvoor dat bestemd zijn ..



P.S. Of anders misschien helpt je deze tip wat ?? -->>http://www.computeridee.nl/faqman/software/fotobewerking/fotos-na-draaien-niet-meer-te-openen
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie,
Ik gebruik al heel lang live Essentials en de camera heb ik al 3 jaar en tot zinds kort
kan ik ze niet meer draaien, ook kleine 400kb foto niet meer, en alles is jpg.
Ik zal het eens verwijderen en opnieuw instaleren.
 
:confused: Nee wacht even voordat je herinstalleren wat zal, kijk even eerst op een foto betreffende eigenschappen wie weet misschien is het alleen maar lezen aan-gevinkt ? :confused:

mwp3e1.jpg
.... met toepassen bevestigen !
ixxhn9.jpg
30dfksk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat had ik ook al geprobeerd maar dat helpt ook niet, en er stonden geen vinkjes.
 
Ik kan ze weer draaien.
Ik mocht mijn fotomap op een gegeven ogenblik ook niet meer openen, maar alleen als administrator.
Dit gedaan en nu werkt het weer.

De vraag is dus opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan