Muziek bestanden weg - wel afspelen op spotify

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinTroely

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
17
Hallo,

Een poosje terug had ik het politievirus en toen had ik van alles geprobeerd om ervan af te komen.
Volgens mij is mijn muziek toen verloren gegaan. Ik heb zelf geen idee hoe dat kan zijn gebeurd...:confused:


Nu het volgende:
op een gegeven moment heb ik spotify gedownload en daar staat mijn muziek WEL op! En kan ik het ook gewoon afspelen.
Ik kan mijn muziek dus nergens vinden. en via spotify kan ik wel zien in welke map de muziek zou moeten staan maar als ik daarheen ga staat het er niet bij. Het zijn ongeveer 2500 nummers.


Kan iemand mij hier mee helpen?

Grt,
Robin:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Welkom op Helpmij :)
Probeer het eens met dit gratis programma.
Kijk ook even bij "related software" op de site.
Stel een filter in op extensie (mp3, wma enz.).
 
Laatst bewerkt:
Wanneer dat progamma mijn bestanden heeft gevonden moet ik alsnog betalen om te bestanden terug te zetten, dus dat helpt niet zo veel, toch bedankt
 
Dan heb je toch iets verkeerds gedaan, het programma is toch écht freeware (gratis). Klik rechtsboven op " Download Latest Version".
Krijg je dat bericht weer download dan een oudere versie.
Ik weet wel niet zeker of de recovery gelimiteerd is tot een bepaalde grootte.
Heb het zelf ook al eens gebruikt.
http://www.itips.be/2009/05/06/de-5-beste-gratis-data-recovery-tools/
 
Laatst bewerkt:
oh ik denk dat ik al weet wat ik toen fout had gedaan toen de muziek verdwenen was, ik wilde mijn externe hdd formatteren maar ik had per ongeluk een de C schijf geformatteerd voor een klein deel, die had ik snel geannuleerd.
 
Nu heb ik dat programma gebruikt en dat heeft wel gewerkt! Maar nu heb ik alle muziek 5x dubbel op mijn externe schijf staan, is er ook een manier om alle dubbele nummer in 1 keer te verwijderen? het zijn er nu 13.000 bestanden terwijl het er ongeveer 2560 moeten zijn
 
Het is overigens allemaal goed gekomen met de muziek.
Ik heb alles weer terug en het is niet dubbel meer. Dus alles heeft zijn werk wel gedaan

Bedankt voor alle info!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan