Netwerk tussen 2 PC"s en laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krammie49

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Berichten
25
Ik wil graag mijn laptop en twee PC's aansluiten op mijn thuisnetwerk. Dit lukt mij helaas niet. De laptop herkent wel 1 PC ( TestPC) maar niet de andere PC (ThuisPC) de TestPC herkent ook de laptop. De ThuisPC herkent niet de TestPC en ook niet de laptop en de TthuisPC wordt ook niet door de andere TestPC en de laptop herkend. Beide PC,s zijn bekabeld aangesloten op mijn Netgear WNDR3700. De laptop is draadloos aangesloten. Bij de bedrade PC is de naam "netwerk" en bij de laptop Netgear. Alle drie heten ze wel Thuisnetwerk. Alle Wachtwoorden zijn ingesteld. Als ik vervolgens in Netgear kijk via de laptop in Netgear dan wordt alleen de TestPC vermeld. Kijk ik vervolgens met de TestPC en de Thuis in Netgear dan staan alle twee de PC wel vermeld.

Kan iemand mij in een schema aangeven op welke wijze ik alle drie de computers via mijn thuisnetwerk met elkaar kunnen laten "communiceren".
 
Netwerkdetectie inschakelen bij netwerkcentrum op windows?
 
Heeft de PC die je niet gevonden kan krijgen wel de zelfde "workgroup" als de andere?
 
Het enigste wat je nog kunt proberen is; rechtermuisknop op thuisgroep en dan "De probleemoplosser Thuisgroep starten". Anders weet ik heb ook niet.....:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan