film branden op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

pmk

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Berichten
13
Ik heb een film met het formaat MPEG-2 TS-video (.ts)
Hoe en met welk programma zou ik dit kunnen branden, zodat ik hem op mijn stand-alone dvd speler kan afspelen via mijn televisie scherm?
Hartelijk dank voor evt. hulp, Peter
 
Als het Video_TS mappen betreft met bestanden kan je met het gratis IMGBURN branden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een .ts bestand is geen DVD layout en is er dus ook geen VIDEO_TS map.
Als je DVD speler het ondersteund kun je gewoon een dataschijf maken en anders zul je dat bestand eerst moeten converteren naar DVD layout (VOB, SUB en INF bestanden).
Dat kan o.a. met het gratis Freemake:
http://www.freemake.com/nl/
 
@edmoor, ik heb te snel gelezen. Jij hebt gelijk, ik haal mijn reactie even weg. Is inderdaad geen sprake van een Video_TS map :eek:
 
@terrarabo
Ik heb je bericht hersteld en een kleine aanpassing verricht. Vond de reactie toch relevant aan de vraag.
Als aanvulling op het bericht van edmoor.
Na conversie kan je die mappen/bestanden branden met imgburn. Imgburn komt vanzelf met de vraag of het met een dvdlayout gebrand moet worden of als data.
 
@terrarabo
Ik heb je bericht hersteld en een kleine aanpassing verricht. Vond de reactie toch relevant aan de vraag.
Als aanvulling op het bericht van edmoor.
Na conversie kan je die mappen/bestanden branden met imgburn. Imgburn komt vanzelf met de vraag of het met een dvdlayout gebrand moet worden of als data.
 
Beiden heel erg bedankt voor de perfecte hulp.
ik heb jullie adviezen precies opgevolgd en het liep na al mijn eigen gemodder als een tierelier.
Nogmaals dank!
Groet, Peter
 
Mooi :thumb:

Wil je de status van je vraag aanpassen naar "opgelost" a.u.b. Dit kan in het eerste bericht rechts onderaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan