Een presentatie maken van je vacantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forumleden
Ik heb een vraagje over het maken van een presentatie van mijn vacantie
Ik heb met mijn sony fototoestel een partij fotos gemaakt en ook wat filmpjes Hiervan wil ik graag een presentatie maken
De fotos zijn allemaal JPG bestanden en de films zijn allemaal MP 4
Ik heb op mijn laptop Studio 12 van pinnaccle en heb ook Powerpaint 2007 op staan Welke kan ik nu het beste gebruiken voor deze te maken
Ik zou er ook wat overgangen in willen zetten en aniematie Er is vast wel iemand in dit forum die ervaring heeft in deze dingen
Kom op forum leden breek maar los
e de waele
 
Het ligt eraan wat je doel is: wil je gewoon alle foto's en filmpjes achter elkaar zetten in een filmpje en dan op play klikken? Of wil je ook echt zelf door kunnen klikken?

In het eerste geval: gebruik pinnaccle of gewoon windows live movie maker ;), imovie gebruik ik zelf maar je hebt waarschijnlijk geen mac.

Eigenlijk met powerpoint denk ik dat dit niet zo geschikt is, maar dat zou ik dan proberen als je zelf wilt klikken.
 
Ik wil er inderdaad een filmpje van maken wat achter elkaar word getoont dus ik wil niet dat ik zelf ga klikken
ik had zelf ook al dat gedacht van Pinaccle Ik wacht nog even af of ik nog reacties krijg van andere forum leden
maar in ieder geval zeer bedankt voor uw snelle reactie
mvrg E de waele
 
Ik heb zoiets ook gemaakt van foto's van een bruiloft met magix foto's op cd/dvd deluxe.
Deze bevat zeer veel mogelijkheden, zoals animaties die je in je foto's kan verwerken.
Pinnacle zou zoiets denk ik ook wel kunnen, powerpaint ken ik zelf niet.
Mijn voorkeur gaat dus uit van magix of in jouw geval met pinnacle
 
Ok Ik ga het eerst eens proberen met Pinnacle en dan zal ik zien of het werkt
Allen bedankt voor jullie aandacht en ik zal de vraag op opgelost zetten
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan