Start knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiderman1345

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Berichten
36
Beste lezer,
Ik wil graag voor mijn filmpje een begin scherm maken met Play.
Als je dan op Play drukt moet de film beginnen.
Ik weet alleen niet hoe dit moet.

Heeft iemand een idee?

Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge jonge ALS je ook niet antwoord weet ( heb je dus ook zoiets nooit gedaan:confused: ) hoe je dat moet doen zijn ze zeer veel verschillende manieren en volledige handelingen over zoiets is niet echt mogelijk hier helemaal te plaatsen enz..
Dus je wil een eigen filmpje maken plus start en stop knoop, die heb je ook tig-talen programma's voor met welke je kan prutsen en vorm uitzoeken voor play/stop knoop, .... kleur of grootte enz... enz..
Zeer veel geduld voor zoiets zal je moeten hebben omdat ( als je nooit gedaan hebt ! ) zoiets is niet in 1-2-3 manier te doen :confused:

Jouw filmpje maken, .... je dus kan proberen maken met bijv. ''AutoPlay Media Studio'' ( NIET gratis ! ) of ook met bijv. ''DVDStyler'' ( ook NIET gratis ! ) en ook met bijv. ''Camtasia Studio'' ( ook niet gratis dus :( ) ...
Uiteindelijk weet niet hoe die met windows moviemaker maken kan, hoor ik net dat je kan proberen ( zelf mee, had nooit gedaan of geprobeerd ) ...maar of je dat lukt weet niet...

[marquee]:confused:Success ! mee;)[/marquee]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Camtasia, maar hoe kan ik daarmee een play knop maken? Filmpje is al klaar.
Of, met welk programma anders?
 
:( Na jah das best een hele klusje om alles om te schrijven hoe je dat moet doen, ( dus toch heb je nooit zoiets gedaan ? :confused: ) maar ik kan je vertellen dat je handleidingen over zoiets op YouTube ook kan vinden zoals bijv. HIER ! of via Google ook zoals zoiets -->> HIER

:confused: Mocht je NIET uitkomen als ik jou was ik zal die filmpje gewoon dan pre-converteren en automatisch krijg je dan eigen play knoop ...;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle informatie, ik ga er nu (ongeveer) naar kijken. Ik heb het inderdaad NOOIT gedaan.
En, voor het geval dat, hoe kan ik een video Pre-Converteren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan