voorbeeld weergave frontpage2003 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tessa9999

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2013
Berichten
2
Ik ben overgegaan van een xp naar windows 7 professional.
Als ik mijn pagina's wijzig, dan klikte ik altijd onderaan op voorbeeld weergave, en dan zag je de pagina, zoals hij er uit moet gaan zien.
De pagina's zijn gekoppeld aan een .css bestand, met kleur en grootte van de letters, H1, H2 enz.
Het ziet er in voorbeeld weergave niet meer uit.

Als ik voorbeeld in browser doe, dan ziet de webpagina zowel in internet explorer als firefox er goed uit. En wordt het .css bestand gelezen.
Maar dus niet in voorbeeld weergave. ( onderaan; ontwerpen, code en voorbeeldweergave opties )
Wat doe ik fout?
Ik kijk met belangstelling uit naar uw antwoord of tips.

( heb al nogmaals alle pagina's gekoppeld aan het .css bestand,
heb al nogmaals de gedeelde randen opnieuw bevestigd
heb al nogmaals alle hyperlinks gecontroleerd )
 
"Wat doe ik fout?" > Misschien niets, en ligt het aan de Frontpage/Windows7-combinatie. Of misschien heb je Frontpage niet helemaal opnieuw geinstalleerd nadat je op Win7 bent overgestapt.

Maar de tip is: download en gebruik KompoZer (gratis), die is een stuk beter dan Frontpage *), en werkt nagenoeg hetzelfde.

___________
*) Frontpage wordt niet meer bijgehouden, was altijd al slecht, en wordt nu ook door de maker Microsoft zelf afgeraden.
 
met dank voor je reactie

Het overgaan naar een andere html editor, is niet echt een antwoord op mijn vraag,
ik heb nu eenmaal frontpage en hoop dat iemand mij kan helpen.
Het probleem zit volgens mij in de shared borders, en als iemand ervaring heeft met frontpage en windows 7 prof.
hoop ik dat hij of zij wilt reageren.
De website heeft nogal wat pagina's, dus even overstappen is een half jaar werk.

Ik weet niet of er bedrijven of personen zijn, die tegen betaling een oplossing weten, maar dat is ook een optie voor mij.
Je zou zeggen dat als je alles netjes opnieuw installeert, en dan de mappen en pagina's terug zet, het moet werken.
Niet dus, ik blijf hopen dat iemand de oplossing weet.

Ik heb inmiddels een kortstondige oplossing, virtual machine xp, downloaden en installeren, dan heb je een xp omgeving op de windows 7 staan,
maar ik begrijp dat ik iets anders moet hebben, heb kompozer bekeken, misschien heb ik het fout, maar is het wel een wysiwyg editor ?
Het was trouwens geen probleem met de shared borders, maar met de .css bestanden, die werden niet gelezen in windows 7.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan