Problemen met het maken van een internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maas02

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2012
Berichten
21
Sinds gister heeft mijn laptop (macbook air) problemen met het maken van verbinding met internet (voorheen had ik nergens last van). Als ik niet direct naast de router zit dan ziet ie mijn netwerk wel (vol bereik) maar het lukt me niet om verbinding te maken. Ik word gevraagd mijn wachtwoord en te typen en ik krijg steeds opnieuw de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Het wachtwoord klopt klopt wel op al mijn andere apparaten (ook van apple). Zodra ik naar de router loop heb ik weer direct verbinding. De verbinding verbreekt telkens als mijn laptop in sluimerstand is geweest, als ik de wifi heb uitgeschakeld en als ik mijn laptop heb uitgeschakeld.
Ik heb al alle voorkeursnetwerken verwijderd, de router opnieuw opgestart en mijn computer opnieuw opgestart maar niets lijkt te helpen. Wat ook opvallend is, is dat als ik het netwerk uit de lijst verwijder, hoef ik daarna niet opnieuw mijn wachtwoord in te typen.
Kan iemand me hierbij helpen? HEt is erg vervelend dat ik nu telkens naar de router moet lopen om verbinding te maken dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
 
Ga even op zoek naar sleutelhangertoegang, (Rechtsboven, vergrootglas) en zoek hierin naar de naam van je netwerk. Dubbelklik hierop, en kruis toon wachtwoord aan. Nu kun je zien wat het wachtwoord is, en of je het juist hebt ingetikt. Mocht dat niet zo zijn, kun je het hier veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan