Timeline Bewerken/Editten

Status
Niet open voor verdere reacties.

1107972

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2004
Berichten
186
Beste Helpers,

In autocad heb ik een aantal filmpjes gemaakt om mijn 3d model te presenteren. Echter omdat Autcoad niet echt het programma is om animaties te maken heb ik dus ook niet de volledige controle over de camera/tijdlijn. Om dit meer onder controle te krijgen ben ik dus op zoek naar een programma met de volgende mogelijkheden:

- een deel uit een bestaande video knippen
- een deel uit een bestaande video versnellen / vertragen
- meerdere video's achter elkaar zetten eventueel met overgangseffecten (laatste is niet verplicht)
- een logo / watermerk toevoegen aan de video
- het toeveogen van geluid en geluidseffecten is een leuke meerwaarde maar niet verplicht.

En zoals het een echte nederlander betaamd het lieft gratis indien mogelijk. Ik heb het namelijk maar sporadisch nodig. Maar als het een goed en simpel programma is wat zijn prijs rechtvaardigt dan is het natuurlijk ook te overwegen waard.

Tevens kwam ik op internet Lightworks tegen. Hier is een gratis opensource versie van beschikbaar. Kan deze de bovenstaande bewerkingen ook uitvoeren?

Alvast bedankt.

Eric
 
Of je gebruikt gewoon cracked Fraps om te filmen en daarna edit je het in windows movie maker
add me op skype als je meer vragen hebt enzo :) (daan.perdijk is skype)
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment heb ik vakantie maar na de vakantie zal ik het eens proberen met WeVideo. Ben niet echt fan van Online programma's maar misschien werkt het.

Fraps lijkt mij niet echt de oplossing wat ik zoek een programma om te bewerken en niet om op te nemen. Heb het al geprobeerd in Windows Movie Maker maar de bied niet echt voldoende mogelijkheden.
 
Op dit moment heb ik vakantie maar na de vakantie zal ik het eens proberen met WeVideo. Ben niet echt fan van Online programma's maar misschien werkt het.

Fraps lijkt mij niet echt de oplossing wat ik zoek een programma om te bewerken en niet om op te nemen. Heb het al geprobeerd in Windows Movie Maker maar de bied niet echt voldoende mogelijkheden.

dacht ik ook eerst maar je kan ermee speed uppen en je kan meerdere videos tegelijk doen en muziek onder je vids zetten en tekst
dus goed wat jij wilt
 
In dat geval zal ik deze ook na de vakantie eens bekijken. Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan