Lenovo t500 2056-CTO start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

p3t3r

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Berichten
48
Hallo,

Gisteren zat ik op mijn laptop toen hij ineens vast zat, omdat hij niet reageerde besloot ik om het gewoon uit te laten vallen door de start knop in te houden. Bij het opstarten kreeg ik niet het normale windows opstart-scherm maar een laadbalk waar bij stond: 'windows is loading files'. Hierna kwam ik op een scherm van lenovo zoals je hieronder ziet.

4hTHmJn.jpg


Vanaf ik op dit scherm zit kan ik niks meer doen, ik zie geen enkele optie, en als ik de computer opnieuw op start krijg ik weer het zelfde.

Is er iemand die dit probleem ook heeft (gehad)?

Al vast bedankt.
 
Probeer is in de safe modus te starten (F8 indrukken voordat Windows aan het laden is ) en als dat lukt systeem herstel. Was er nog een ander opvallend iets voordat je pc vast liep? Werd hij al langzamer? Misschien heb je een gemeen virus die je computer blokkeert.
 
Het opstarten in safe-modus lukt niet, als ik een 'F toets' gebruik kom ik altijd bij een error terecht waar ik op F1 moet drukken als enige optie, hierna kom ik in de BIOS terecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wordt er gezegd in die foutmelding? Probeer anders is vanaf een usb-stick/cd te starten en kijk of dat lukt, dan weet je of het aan Windows ligt of aan iets anders.
 
Ben er achter gekomen wat het is, de harde schijf is gecrashed :/ ik ga hem eens proberen laten fixen, en anders een nieuwe schijf.., toch bedankt voor de hulp Roel :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan