Youtube intro gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

AjaxKing97

Banned
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
67
Hallo mensen.
Willen jullie aub voor mij een youtube banner maken?

Het is een:
Gamekanaal

Met de naam: iOnlyForGames

Er wordt vooral veel minecraft upgeload

Mn ingame name is AjaxKing97 (voor de zekerhedi)

Verder moet de intro minimaal 10 seconde duren
En er moet een leuk muziekje onder :p

Wilt iemand dit voor me doen?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op het forum!
Ik kan een banner voor je maken.
Heb je hier evt nog bijzonderheden of wensen voor?
Ik kan eventueel ook een intro maken.

Gr. Jesse
 
Hoi,

Welkom op het forum!
Ik kan een banner voor je maken.
Heb je hier evt nog bijzonderheden of wensen voor?
Ik kan eventueel ook een intro maken.

Gr. Jesse

Dankje dat je reageert. Ik wil graag een banner met de naam van het kanaal, en de intro... maak er maar iets leuks van :) moet wel iets met budder (gold in minecraft) zijn en lapis lazuli (ook minecraft :p)
 
Hoi Daan,

Ik voeg je toe op skype, dan stuur ik een eerste versie van de banner door :)
 
Beste AjaxKing,

Ik kan wel een leuke en efficiënte introductie voor je kanaal maken als je dat wilt.

Wat mij ook slim en leerzaam lijkt is dat je een eigen introductie voor je kanaal gaat maken. Ik kan je hierbij wel helpen. Ik kan je leren hoe je een efficiënte en een leuke intro maakt. Als je dat graag wilt laat het mij dan weten dan zal ik je hier uitgebreid mee helpen en je kan altijd wat vragen als je vragen hebt.

Laat mij het maar weten wat je wilt. Ik hoor het graag.

Gr Daa

EDIT: efficiënte en een leuke intro maakt
 
Laatst bewerkt:
Beste AjaxKing,

Ik kan wel een leuke en efficiënte introductie voor je kanaal maken als je dat wilt.

Wat mij ook slim en leerzaam lijkt is dat je een eigen introductie voor je kanaal gaat maken. Ik kan je hierbij wel helpen. Ik kan je leren hoe je een efficiënte en een leuke intro maakt. Als je dat graag wilt laat het mij dan weten dan zal ik je hier uitgebreid mee helpen en je kan altijd wat vragen als je vragen hebt.

Laat mij het maar weten wat je wilt. Ik hoor het graag.

Gr Daa

EDIT: efficiënte en een leuke intro maakt

Ik wacht heel even de intro van jesse af en als dat niks is kom ik nog bij jou :)
 
Beste AjaxKing,
Wat mij ook slim en leerzaam lijkt is dat je een eigen introductie voor je kanaal gaat maken. Ik kan je hierbij wel helpen. Ik kan je leren hoe je een efficiënte en een leuke intro maakt.
EDIT: efficiënte en een leuke intro maakt
ik heb hier wel interesse in want ik heb nu een super simpele saaie into op mijn kanaal met een lens flare en mijn naam gemaakt in After Effects
 
Hoi Dijsnk ,

Een simpele intro kan ook leuk zijn. Dat bedoelde ik met efficiënte en leuke intro.

Heb je skype? Stuur me dan een berichtje dan neem ik deze week nog contact met je op.

Probeer alvast te zoeken naar intro's die je vet/leuk vind.

Gr Daa
 
@Daa,

ik gebruik skype eigenlijk nooit... ben wel een groot gebruiker van de google hangout van google+ omdat je daarmee kunt conference callen, screensharen en bestanden kunt oversturen

kan eventueel wel skype opnieuw installeren. account zal vast nog wel bestaan
 
@Daa,

ik gebruik skype eigenlijk nooit... ben wel een groot gebruiker van de google hangout van google+ omdat je daarmee kunt conference callen, screensharen en bestanden kunt oversturen

kan eventueel wel skype opnieuw installeren. account zal vast nog wel bestaan

@DijsnK Het zal fijn zijn als je skype weer even kan gebruiken , want zelf gebruik ik geen google hangout.
Als je een hotmail account hebt dan kan je gewoon inloggen met je hotmail account(bij skype).

Gr Daa
 
@DijsnK Het zal fijn zijn als je skype weer even kan gebruiken , want zelf gebruik ik geen google hangout.
Als je een hotmail account hebt dan kan je gewoon inloggen met je hotmail account(bij skype).

Gr Daa


aangezien jesse niet veel tijd heeft vraag ik of jij een intro wilt maken, add me op skype daan.perdijk zodat we verder kunnen praten
 
AjaxKing97 Dat zal ik dan zo dadelijk even doen.

Gr Daa12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan