Ziggo en haar wifispots.

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Even het volgende: ben sinds jaren ziggo gebruiker voor voor o.a. internet.
Ging jaren goed tot een week of wat geleden mijn gewone kabelverbinding steeds uitviel op onverwachte
momenten. Behoorlijk irritant dus.

Nu hebben alle ziggogebruikers onlangs een mail gekregen met uitleg over het hoe/wat
van de gratis wifi.
Vandaag heb ik even op de website van ziggo mijn persoonlijke pagina even bekeken
en zag dat wifi daar standaard op aan staat.
Wifi hoeft voor mij niet, dus heb ik hem op uit gezet, denkend dat
daardoor mijn verbinding misschien steeds uitviel.

Intussen heb ik contact gehad met een ziggo-medewerker en mijn probleem aan
hem voorgelegd over de storingen maar ook dat ik de wifi inmiddels op uit heb staan.

Ik wil nl alleen de kabelverbinding.
Over wifi had hij een wazig verhaal over misschien teveel mensen in de buurt die tegelijk aan het wifi_en/internetten zijn.

Maar goed wilde dit even kwijt. :)

Misschien heeft iemand commentaar op de gang van zaken.
 
Ik zou het niet weten, ik heb geen ziggo.
Maar dan moet de ziggo modem/router wel een guest account hebben, net zoals veel linksys routers hebben.
Anders gaat het niet werken.
 
Wij hebben hetzelfde probleem, ons bedraad netwerk valt ook steeds weg.

Alles is al geprobeerd we hebben zelfs een nieuwe router gehaald om eht daar mee te testen.
Die Wifispots zouden zonder problemen moeten werken maar ik ben er echt geen fan van.
 
die wifispots, geldt dit alleen voor andere ziggo gebruikers, of ook voor niet ziggo gebruikers.
Waarom dan zelf een isp nemen als je het gratis van de buurman krijgt
 
@mastermind: schijnt dus te werken dat ik op de website van Ziggo mijn wifi op uit heb staan. Ben al een uur zonder haperingen dus gewoon online, was vanmorgen en vorige dagen wel anders... :mad:

@palomino: alleen voor ziggo gebruikers, zie tekst copy/paste: Ziggo heeft bijzonder nieuws voor u. Samen met andere internetabonnees van Ziggo die een Ziggo Wi-Fi modem hebben, realiseren we in bijna uw hele stad op duizenden plekken Wi-Fi. Die plekken heten WifiSpots. Ook u kunt vanaf vandaag gebruik van maken van WifiSpots. Dit houdt in dat u buitenshuis draadloos kunt internetten met twee apparaten, zonder hiervoor extra te betalen.
Nu heb ik zelf een aparte sim only acccount bij Telfort voor mijn smartphone, maar blijf daar voorlopig. Als het wifi verkeer van ziggo continue uitvalt omdat jan en alleman met ziggo wifi in de buurt internet.....
 
die wifispots, geldt dit alleen voor andere ziggo gebruikers, of ook voor niet ziggo gebruikers.
Waarom dan zelf een isp nemen als je het gratis van de buurman krijgt

Omdat het MAX 3mb/s is. Dat is niet eens genoeg om je mailtjes te bekijken :p

@joanne, Ik heb hem al een aantal dagen op uit en geen last meer.
 
Misschien interessant voor Ziggogebruikers, een speciaal forum, ook wel nuttig. Ik weet van het bestaan af, ben daar zelfs al jaren geregistreerd.
Met die wifispots loopt het dus nog niet echt lekker...

Ziggo Forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan