Netwerk haperingen na plaatsen SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
149
hallo,

Ik heb een paar dagen geleden mijn computer bewapend met een SSD van Adata (510 series).

Hierop heb ik enkel Windows 7 staan en de nodige drivers.

Nu heb ik enorm veel moeilijkheden met vertragingen van zowel netwerk als vaak ook gewoon mijn muis?
Het gaat dan over vertragingen van soms maar een halve seconde maar je merkt het wel.

Als er andere info nodig is laat het hier maar even weten dan update ik het topic ;)

Alvast bedankt,
Glenn
 
Hoi,
Kijk hier eens bij reactie #1. Zou je verder wat meer over je systeem kunnen vertellen? Bijvoorbeeld of W7 op je SSD staat of niet etc.
 
Hoi,
Kijk hier eens bij reactie #1. Zou je verder wat meer over je systeem kunnen vertellen? Bijvoorbeeld of W7 op je SSD staat of niet etc.

Hey,

Bedankt voor je reactie :D Windows 7 is op de SSD geinstalleerd, en mijn "oude" Sata HDD is gewoon volledig geformateerd. Staat echt niets meer op.
Ik kom wel niet wijs uit de reacties daar op dat topic dat je hebt gegeven.

De rest van het systeem heb ik hier even samengeperst:
http://we.tl/9EUZ4rnCNU
 
Niemand? Ik merk ook dat er constant een apperaat loskoppelt precies (dat geluidje) en dan terug aankoppelt. Heb eens alle USB porten gecheckt maar daar ligt het probleem precies niet...
 
Heb ik gedaan echter geeft apperaatbeheer deze weer als niet gevonden en windows ofzo vind ook geen drivers:
i78z07.jpg

Ook mijn moederbord word niet weergegeven (Manufacturer en model Nr.)
 
Laatst bewerkt:
Je moet ook de drivers van de websites van de fabrikanten downloaden, dus van de website van nVidea en de fabrikant van je moederbord.
 
Heb ik allemaal al gedaan na de complete format... Echt raar momenteel.
 
Heb je AHCI in de BIOS aan staan? Dat is (dacht ik) nodig voor het goed laten werken van een SSD.
 
Nog 2 dingen die me nu te binnen schieten:
-Heb je alle updates van Windows Update geïnstalleerd?
-Kijk eens in taakbeheer of je systeemgebruik toevallig op 100% ligt? Kijk in dat geval eens welke processen daar voor zorgen.
 
- Alle updates geinstalleerd.
- prestaties schommelen tussen 10% en 40% maar nooit echt overdreven.
 
Firmware kan ik niet echt nachecken... staat nog op windows firmware (van 2006) en de fieldupdaters van Adata werken niet...
En verbruik staat zo rond de 20 a 40% meestal...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan