Nederlandse ondertiteling niet in te stellen bij gebruik USB op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc1502

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2011
Berichten
6
Ik wil een film afspelen via een USB-stick via de de DVD-recorder (Panasonic DMR-EH49) op de tv (Sony Bravia LED-tv) . Heb eerst geprobeerd de USB-stick rechtstreeks in de tv te plaatsen, maar dan wordt de film niet gevonden.


De film beschikt over de mogelijkheid van Nederlandse ondertiteling, maar geeft standaard de Engelse en ik zie geen mogelijkheid via de afstandsbediening om dit aan te passen. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen? Alvast dank!

Marc
 
losse srt files?
De bestandsnaam van de srt moet gelijk zijn aan die van de film, behalve de extensie
Voorbeeld: papapapapa.avi (film) papapapapa.srt (de subs)
Plaats deze dan te samen op een stick en de subs worden automatisch getoond.
Een andere manier is de subs inburnen in de avi.
 
Wat het afspelen van films op de TV betreft adviseer ik tegenwoordig een leuke mediaspeler. Dan kun je alles afspelen inclusief bijbehorende ondertiteling. Dan heb je totaal geen omkijken meer naar film- en/of ondertitel type.
USB stick erin of externe HD aansluiten en spelen maar. Als je hem bedraad in je netwerk hangt kun je tevens alles afspelen dat in gedeelde mappen in je PC netwerk staat aan films, muziek en foto's.

Voor de prijs hoef je het niet meer te laten want een goede is er al voor nog geen 70 euro:
http://www.redcoon.nl/B207701-Asus-OPlay-HDP-R1_Mediaspelers?xtmc=asus oplay&xtcr=3

Wat jackall zegt zal waarschijnlijk ook goed gaan, afhankelijk van wat de TV ondersteund.
Zorg wel dat de stick FAT32 geformatteerd is. De meeste TV's ondersteunen geen NTFS.
Je bent dan wel gebonden aan bestanden kleiner dan 4 GB.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan