Windows 7 internetverbinding maar geen internettoegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
400
Hallo,

Ik heb een windows 7 pc. Het is te zeggen het is niet alleen met deze pc maar ook bij andere pc's hier in huis. De pc heeft een goede draadloze internetverbinding en is wel degelijk verbonden met het internet maar ik krijg geen internettoegang. Na 5 minuten dan weer wel maar het is erg lastig wanneer je zo effe aan het surfen bent dat je plots dit voor hebt. Maar het is wel zo als ik met een gsm of psp of ps3 met men internetverbinding verbind dat ik dit probleem niet heb......

Ik weet niet of deze info handig is voor de oplossing maar ga het toch effe erbij zetten :

allemaal windows 7 in huis.
1 dell (32bit), 2 toshiba's (64bit) en 1 fujiji siemens (32bit) die via een internet stick werkt.

Ik hoor jullie graag, dank u wel
 
Ik denk dat teveel netwerken op hetzelfde kanaal zitten.

Download inssider en zoek een vrij kanaal. Die kanaal kan je op je modem instellen.
 
Ok dat kan wel. Maar ik weet niet hoe ik met het program moet werken. Heb verschillende sites geraadpleegd maar vind niet de volledige uitleg
 
Het begint ermee dat je inssider 3 gaat downloaden. Vervolgens open je de tweede tab genoemd networks.

Dan zie je beneden rechts de gebruikte kanalen in 802.11a (gewoonlijks geen kanaal in gebruik) en beneden links de gebruikte kanalen in 802.11b/g/n.

Duidelijk genoeg?
 
Hoi,
probeer het volgende:
Resetten Modem e/o Router
Verbreek de stroom naar het modem e/o router (trek de voedings/stroomstekkertjes eruit)
Wacht +/- 2 minuten
Let vervolgens op de goede volgorde van opstarten!
Herstel eerst de stroomtoevoer naar het modem en wacht totdat deze volledig is opgestart (kan tot 2 min.duren)
Herstel daarna pas de stroomtoevoer naar de router.
Herstart evt. de pc('s)
 
Het begint ermee dat je inssider 3 gaat downloaden. Vervolgens open je de tweede tab genoemd networks.

Dan zie je beneden rechts de gebruikte kanalen in 802.11a (gewoonlijks geen kanaal in gebruik) en beneden links de gebruikte kanalen in 802.11b/g/n.

Duidelijk genoeg?
dank u wel zal dit eerst proberen daarna kan ik nog de tip van Mik Sjegger gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan