Waarde oude desktop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongerius

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
138
Hallo,

Geen idee of dit de juiste plaats is voor dit topic, excuses mocht dit niet zo zijn.
Ik ben van plan mijn oude samengestelde desktop uit 2009 te verkopen. Alhoewel de voeding kapot is, heeft misschien iemand nog wat aan de onderdelen. Het lijstje met specs staat in de bijlage. Met enige opmerking dat de 3d kaart niet die GeForce 9800 GT is geworden maar de ATI Radeon HD 4890.
Zoals gezegd, de voeding is kapot dus de desktop start niet meer op. Voor hoeveel schatten jullie dat ik de desktop nog kan slijten (als geheel)?

Gr.
 

Bijlagen

  • specs desktop.jpg
    specs desktop.jpg
    28,2 KB · Weergaven: 128
ben geen amd liefhebber, maar zou er met werkende voeding max 175 euro voor geven.
 
ongeveer 200 omdat de voeding defect is (als dit het enige is). Doet de voeding het wel ga je rond de 250 zitten.
 
150 zonder werkende voeding
220 met werkende voeding.

^ dat is wel enkel als de rest in orde is (geen bolle condensatoren, geen krassen op case, ..)

Zelfs al is het een goedkopere voeding, mensen geven al snel meer uit
aan een afgewerkt product. (zowel bij huizen als bij computers)

Een tweede optie zou zijn om ze apart te verkopen, maar dan ga je lang moeten wachten.

Als ik jou was zou ik 20-30 eur uitgeven aan een voeding. En dan in zijn geheel "als werkende pc"
verkopen. Dan krijg je meer, en je kan als verkoopargument zeggen dat er een nieuwe voeding in zit.

gr,
Maxim
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan