illustrator - eps

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Berichten
472
Hallo, ik heb een logo gemaakt in illustrator en vervolgens opgeslagen als eps. (woord omgezet naar lettercontouren)
Volgens de meneer van de raambelettering was dit een slecht eps :(

Zijn er meerdere manieren om iets op te slaan?

Ik zie hier geen manier om de eps-bestanden bij te voegen.
 
Bekend probleem met drukkers e.d.. Laat hem maar aangeven welk formaat en instellingen hij nodig heeft. Dan kun jij via "opslaan als" de juiste bestanden voor hem genereren
 
Ik ben natuurlijk meteen in de stress (en beledigd, hahaha) en wat denk jij, zou het aan het lettertype kunnen liggen? True Type of Open Type?
 
Je hebt je letters al geconverteerd naar lijnen. Dus met letterypes heb je niks meer te maken. Kan voor de rest van alles zijn. DPI, CMYK of RGB, lettertypen, marges, etc...... zijn allemaal mogelijkheden. De juiste instellingen zijn in dit geval afhankelijk van de apparatuur die de afdruk gaat maken. De enige die uitsluitsel kan geven is dus de drukker.
 
Als je de letter typen hebt ingesloten is de drukker fout. cq werkt met verouderde software, kan de eps niet goed inlezen
Sla het op als pdf met de fonts ingesloten en lever dat aan.
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat het aan mijn font ligt, ik heb een ttf gedownload, maar opentype blijkt net wat 'strakker' te zijn ....:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan