Outlook/Hotmail kan bij uploaden maar 1 foto selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

0108daniel

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2012
Berichten
40
Als ik foto's wil versturen via Hotmail (wat nu Outlook is geworden) gaat het maar met 1 tegelijk.
Bij foto's uploaden werkt Shift/Ctrl niet en slepen is ook niet mogelijk dit bij gebruik van IE9.
Hotmail heeft nooit problemen gehad maar sinds het Outlook is geworden zijn er continu problemen.
Ik heb al zitten Googlen, echter weet niemand de oplossing.
Ik gebruik Windows 7.
Heeft iemand een oplossing of hetzelfde probleem?
 
Waarschijnlijk moet je dit installeren. Klikje Hier wat tips. Klikje

Om je nog verder te helpen je zegt ik gebruik IE 9. dat is goed maar je kunt nu in IE 7 ook IE 10 gebruiken. Ik heb ook windows 7 en IE 10. Werkt zeer goed. Klikje voor Informatie. Het is maar ter info he.
 
Laatst bewerkt:
SkiDrive is al geinstalleerd, net als Silverlight (niewste versie)
Bij SkiDrive is het meer openbaar, daarom kies ik ook de optie om gelijk foto's door te mailen ipv SkyDrive.
Ik gebruik Internet Explorer 10 voor Windows 7
 
Mhh oke ik was dus te voorbarig. Maar ik lees hier dat je maar tot maximaal 10 mb kunt verzenden en dat is dus niet veel. Daarom is dus die skydrive. Je kunt wel in skydrive instellen volgens mij dat het openbaar is en/of anoniem en voor vrienden, delen en of niet delen,... enz enz. Tja en het heeft dus zo zijn beperkingen zoals je ziet. Klikje voor deze info. Wat je nog misschien kunt doen is dus de foto's verkleinen, maar ja dat vind ikzelf ook niet zo goed uitzien. :(
 
Ik zal wel meer hebben dan 10 MB haha.
Het heeft altijd gewerkt, maar sinds een paar weken kan ik nog maar 1 per keer versturen.
Foto's verkleinen is inderdaad geen optie, ze zijn nog maar 800x600
 
Hoi,

Met internet Explorer heb ik inderdaad hetzelfde probleem als jou op de site van Outlook.
met Mozilla Firefox lukt alles wel gewoon met selecteren en slepen naar de browser.
En als je die browser niet wil kan je ook Google Chrome proberen.

mijn mening is dat Internet Explorer de slechtste browser van de 3 is.

dus mijn tip is installeer een andere browser.
 
Google Chrome is geinstalleerd, en nu werkt het wel.
Alleen waar kan ik mijn map favorieten vinden of moet ik dat importeren?
Bij instellingen staat dat niet.
 
Leuk draadje trouwens, maar ik denk er dit over.

* Outlook.com ondersteunt bestanden van tot 300 MB per stuk, zolang er SkyDrive-opslag beschikbaar is.

Veel te delen:
Veel foto's of zelfs grote bestanden delen? Geen probleem. Outlook.com is gekoppeld aan SkyDrive, zodat je alles kunt delen met wie je maar wilt.
 
Ik gebruik dat SkyDrive nooit, omdat ik direct foto's upload.
Dit gaat nu nog steeds, alleen lukt het maar met 1 foto tegelijk.
Vooral als je een hoop foto's heb duurt het eeuwig voordat je daarmee klaar bent.
 
Dat komt dan ook omdat je nooit skydrive gebruikt. Dit is de beste informatie die ik je kan geven. Het ene werkt samen met het andere. Je zal dan een programma van derden moeten gebruiken. Klikje voor de complete uitleg. Boven in de websites zijn tabbladen met nog meer uitleg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verplaatst naar Webbased e-mail
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan