Wie kan deze simpele vorm namaken? Of met prog kan ik de kleur van de vorm wijzigen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Hallo, ik heb een vorm (weggetje) die ik voor een logo wil gaan gebruiken, ik heb iets leuks op internet gevonden alleen die kleuren vindt ik niet echt mooi, nu heb ik met Microsoft Powerpoint 2010 geprobeerd de vorm na te maken maar dan krijg ik allemaal lelijke uitsteeksels (zie foto) ik wil het net zo mooi strak hebben zoals ik hem op internet gevonden heb (Zie foto met die blauwe weg) wie kan mij helpen?

RGB KLEUR rode kleur weg: ROOD: 192
GROEN:0
BLAUW:0
RGB KLEUR grijze kleur weg: ROOD: 79
GROEN: 93
BLAUW: 93

Of misschien kent iemand een programma waarmee je van een logo of afbeelding de kleur kan veranderen?

HARTELIJK BEDANKT!!!!!!!!! :thumb:

Jesselogoiemand.JPGlogoik.JPG
 
Met een photoshop programma :thumb: maar ik weet niet zo direct een gratis versie. Paint.net is gratis maar ik denk niet dat je ook zoveel ermee kunt doen want ik gebruik alleen maar Adobe Photoshop CS5. Dus ikzelf heb niet echt Paint.net ervaring snap je
 
Laatst bewerkt:
Let wel op de copyrights je mag namelijk niet zomaar een logo namaken en publiceren!
 
Met een photoshop programma en een beetje ervaring is het een fluitje van een cent. Je kan hem kopen op de Adobe website maar dan wel de CS6 (de nieuwste versie). Ja nu even over de reactie van Janco1997. Ik hoop Jessehuta dat je hebt gekeken of er geen copyrights op staan. Indien dit zo is mocht ik die eigenlijk niet bewerken en mag jij die niet gebruiken. Deze regel was ik effe vergeten..... het zou ons duur te komen te staan als de eigenaar van deze bewerkte logo erachter komt.


PS: ik heb die logo verwijderd.....zodra er geen kopierechten opstaan zet ik hem er opnieuw op.
 
Laatst bewerkt:
Ach hij is niet helemaal hetzelfde :) de kleuren zijn anders, tekstindeling is anders en ik heb het balkje wat langer gemaakt, ach en als Apple in de iPhone een ronde bocht maakt dan betekent dat toch ook niet dat ik mijn schoenen niet meer mag dragen omdat er een ronde bocht/afwerking in zit :)
 
Gimp kan dit ook prima en is volledig gratis. De functionaliteit zit zelfs gewoon in de standaard paint van microsoft als je wat meer moeite wilt doen.

Overigens worden Logo's en designs dan ook veelal als vector definities gemaakt en niet als bitmaps, zodat ze oneindig schaalbaar, aanpasbaar en consequent zijn toe te passen.
 
Ja je hebt me de kleuren gegeven en het zou me sterk verbazen als die anders zoude zijn. Adobe photoshop is een professioneel programma. Ik heb de kleuren veranderd wat jij er nu mee doet is jouw keuze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan