muziek overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
heb op mijn windows PC Itunes gezet met veel muziek. Nu heb ik een Imac gekocht. Kan ik nu de muziek vanuit de Windows PC op een usb stick zetten en op de Imac in Itunes zetten.

Toop
 
Meestal zijn ze al geformatteerd, maar dan als FAT32 en dat kun je op je Apple niet gebruiken.
Dus gewoon even opnieuw formatteren volgens de gegeven aanwijzingen.
Als het geboden wordt, kies dan voor exFAT.
 
Laatst bewerkt:
Meestal zijn ze al geformatteerd, maar dan als FAT32 en dat kun je op je Apple niet gebruiken.
Dus gewoon even opnieuw formatteren volgens de gegeven aanwijzingen.
Als het geboden wordt, kies dan voor exFAT.

als ik het op een usb stick zet en niet formateer voor apple kan ik het dan wel bekijken op de Imac
 
De stick moet geformatteerd zijn met een dusdanig formaat dat zowel Windows als Apple deze kunnen lezen.
Wat is je probleem ermee dat je er zo over doorvraagt?
Het is 1 minuut werk.
 
De stick moet geformatteerd zijn met een dusdanig formaat dat zowel Windows als Apple deze kunnen lezen.
Wat is je probleem ermee dat je er zo over doorvraagt?
Het is 1 minuut werk.

Omdat niet iedereen handig is met de computer
 
Dat begrijp ik, maar het antwoord staat al in #2.
 
TS weet blijkbaar niet dat een Apple en Imac hetzelfde merk betreft (en ook hetzelfde OS gebruikt)
 
Kennelijk, maar als je de stick exFAT formatteerd kun je er op Windows dingen opzetten en op de Apple (iMac) weer lezen en andersom.
 
Je antwoord was in ieder geval duidelijk genoeg.

TS veel plezier met de Imac!
 
Je kunt wel bestanden vanaf een Windows machine overzetten naar een Apple machine, zoals MP3's, maar geen programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan