Error bij downlaoden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbrinky

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
135
Hallo,

Ik wou net een filmpje downlaoden van The Piratebay.
Maar wanneer ik op de download knop klik Download knop.png
Krijg ik de volgende Error
Error.png
Weet iemand wat dit is en wat ik hieraan kan doen??

Gr. Frank
 
Eerste gokje, het programma wat zich heeft geregistreerd voor MAGNET:// bestaat niet meer of is verplaatst of heeft een verkeerde waarde in het register achtergelaten.

Waarschijnlijk een ander torrent programma gebruiken of je torrentprogramma opnieuw installeren. Als dat het niet is is er waarschijnlijk meer informatie nodig om het op te lossen
 
Dacht al dat het daar mee te maken had.. Wampier, want ik had opeens een andere Torrent programma ik heb altijd Utorrent. dus heb die nieuwe weer verwijderd.
Sinds dien is dit probleem.. Kan ik nergens in de instellingen die waarde niet aanpassen ofzo ?
Ps. Bedankt voor je reactie
 
Het is een register setting dus je kunt utorrent opnieuw installeren over de huidige installatie, dat zou het probleem op moeten lossen.

Als je het zelf wil controleren kun je regedit openen en bij HKEY_CLASSES_ROOT naar "Magnet" scrollen. in dat mapje hoort er bij "shell\open" een verwijzing naar utorrent te staan. Ik vermoed dat hier nu een link staat naar een programma dat er niet meer is
 
Joo Thanks Wampier, heb gedaan wat u zei daar stond helemaal geen waarde ingevuld. dubbelklik erop en heb U-torrent ingevuld. en kan nou weer downloaden..
Thks voor je hulp (BINNEN 20 MIN..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan