sound bij video maken???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkSniperTjuH

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Berichten
88
Hallo allen
Ik maak af en toe video over het spel The hunter. en aangezien ik nog jong ben en geen eigen pc heb kan ik geen tekst inspreken. is er een manier om wel in te spreken.
Heb video al bewerkt met movie maker maar kan ik dan op mijn ma der laptop via micro nog geluid inspreken??
En gaat dat überhaupt wel met movie maker


Gr dark
 
Dat moet kunnen, als er een microfoon in zit. Je kunt bij zoek Sound Recorder intypen, via dit kun je als het goed is wel sound recorden. Ook heb ik voor jou even Windows Movie Maker geïnstalleerd en gekeken waar het staat, naast start staat gesproken tekst opnemen. Windows Movie Maker.jpg Ik weet niet of je precies dezelfde versie hebt, maar ik denk dat je er wel uit moet kunnen komen zo.
 
Je moet gewoon een geluidsopname maken met movie maker, als dit niet lukt met de laptop kun je dit misschien wel op een telefoon of iPod doen? Het geluidsbestand importeer je dan op je computer en kun je onder je filmpje plakken.
Je kunt ook op de laptop zoeken naar "Geluidsrecorder" druk op opnemen en je krijgt een bestand dat je op dezelfde manier onder je filmpje kunt plakken. (Ik ga ervan uit dat er een ingebouwde microfoon in de laptop zit)

Succes :thumb:
 
Zal eens kijken heb nog meer vragen maar die stel ik morgen wel want met telefoon is typen lastig en duurt lang
 
Sony vegas heb ik zelf ook redelijk veel gebruikt (wel 11). Ik wilde sowieso al Sony vegas aanraden omdat dat veel beter is dan movie maker.
 
Je moet wel even wennen aan Sony Vegas ja, maar als je er een paar uur mee bezig bent geweest gaat het al een stuk beter:) je kunt van Sony Vegas ook veel op internet vinden. Je typt dan bijv. Gewoon: how to use slow motion Sony Vegas 11, en dan staat het precies uitgelegd. Maar laat maar weten als je hulp nodig hebt. Ik zal proberen te helpen
 
en dan nog meer::::::: als ik nu een video wil opnemen en zelf praten gaat dat niet zo super want ik ben 14 en zijn met zn 5en thuis
kan ik het niet zo instellen dat ik de koptelefoon en micro op mn hoofd kan zetten en dan heel erg zacht zet als je het omgeving geluid niet hoort??
 
Dat kun je wel instellen ja, maar ik weet niet of dat met een minder goede microfoon ook gaat. Over zijn intro, dit moet wel kunnen als je net zoals hij (zeg maar vliegend) kan filmen (in game). De rest is gewoon een logo er onder plakken met een liedje. Ik weet niet met welk programma je je gameplay opneemt?
 
nouw.

opnemen: fraps
editen: weet ik veel ben aan het kijken mijn eerste met movie maker (is te weinig keuze) avs video editor ( is niet echt voor gaming) adobe premiere cs6: nouw ik weet niet hoe ik hier gewoon video bestanden in moet zetten.

coverten: freemakeconverter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan