Achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Goedenmiddag,

Wie kan voor mij de witte Daf vrachtwagen die in de bijlage zit op de zwart/rode achtergrond maken met een snelheidseffect zodat het lijkt dat de vrachtwagen voorbij scheurt? Ik zag toevallig een voorbeeld op internet staan, het is niet verboden, geen copyright omdat het gewoon een zwart/rode balk met vrachtwagen is. Kan er ook een soort witte achtergrond achter (Vervaagd) zoals op het voorbeeld fotootje.

In de bijlage zit een witte Daf vrachtwagen die ik op mijn achtergrond wil, verder heb ik in de bijlage een zwart/rode achtergrond daar moet de vrachtwagen op( zit nog geen wit achter) , onderkant van truck mag wel een beetje uitsteken net over het rode heen netzoals voorbeeld, het voorbeeld een Volvo Truck zit ook in de bijlage.

Wie wil dit voor mij even in elkaar knutselen? Wie is handig met programma's?

Samenvatting: Wie kan het zelfde voor mij namaken zoals het voorbeeld met de Volvo vrachtwagen maar dan met mijn witte Daf vrachtwagen en dat op het zwarte deel waar de vrachtwagen op hangt een beetje wit op de achtergrond is (Ongeveer het zelfde effect als mist, volgensmij is dat vervagen toch?) in elk geval netzoals het witte op het voorbeeld. De truck mag wel een beetje uitsteken zoals op het voorbeeld, maar dan uitsteken op een witte achtergrond.

BEDANKT!!! THANKS! :thumb::thumb:


Groet Jessezwartrood.pngok.JPGdaf.jpg
 
Hoi Jesse123 andere naamgenoot :)

Bedankt! Kun je er ook voor mij 1 maken zonder snelheidseffect? Zonder achtergrond? Ik weet niet als dit kan of moet dit dan in een ander bestadstype?

Thanks :)
 
Alsjeblieft:
daf.jpg

Het is een png bestand, deze zijn transparant, je kunt deze zo ergens over heen plakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan