Raar ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
400
Hallo,

Ik heb ontdekt dat ik een raar ip adres heb en ik denk dat dit het probleem is van al men internet problemen. Onderaan zie ik steeds dat geel driehoekje weg gaan en vlug terugkomen voor na 2 sec weer te verdwijnen. Dat ik maar een paar minuten internet toegang heb en dan weer niet voor een paar seconden. En dit hindert het laden van de pagina's. Ik kan moeilijk men IP er bij zetten maar men IP begon vorige week met een 80 en nu ineens 91. Normaal begint die met 192 en daar ben ik heel zeker van....

Dank u voor de hulp :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ja wat is raar die ipv6 adressen zijn raar ja (of welke v dan ook) stuur ik voorbeeld
 
Ja jij mag een voorbeeld sturen als je wil en kan ;) Maar met IPv6 zou dit geen probleem zijn of is IPv4 beter? Heb gelezen dat je je modem moet uittrekken en dan weer moet insteken zodat je IPv4 krijgt. Klopt dit? Anders is dit snel gebeurt. Wat zijn de voor- en- nadelen van IPv6 ?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt veel ip adres versies.

stuur je wel ff bewerkt voorbeeldje:

voorbeeld.png

Je kan deze vinden via taak beheer
 
Ja ik zie het maar ik heb windows 7 en jij windows 8. Dus ik kan dat niet zien met men taakbeheer of heb ik erover gekeken? Ik zie men ip meestal bij netwerken >> multimedia apparaten en dan rechtermuisklik op mijn pc naam, hierna kies ik eigenschappen. Maar dan kom ik op : ::1 uit :( En op sites waar dat je je ip kan zien kom ik op een raar ip uit. Kan ik men IP niet terug veranderen in men oude IP? (of er ééntje dat er op lijkt).
 
Verplaatst van Win 7 naar deze sectie.
Is hier beter op z'n plek.
 
Het klink misschien maar het is opgelost ineens. Vraag me niet hoe het komt weet het zelf niet. Heb zo 2 weken gesukkeld en nu ineens gaat het nog vlotter als anders. Ik denk dat God me geholpen heeft :eek:.....niet lachend bedoeld maar ik heb echt waar niks gedaan ofzo anders zet ik het met plezier hier neer maar ja... sorry dat ik geen verklaring heb :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan