ethernet driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

tidolf

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2013
Berichten
15
Hallo,

Ik heb laatste een nieuwe harde schijf in mijn laptop geplaatst, en daarna met windows 7 mijn acer opgestard omdat de herstel dvd het niet deed.
Hierdoor mis ik dus ook de ethernet driver. ik heb heel het internet al afgespeurd voor een driver voor mijn acer aspire 5742-5464g32-mnkk. DEze werken niet of krijg ik niet geistalleerd. kan iemand mij helpen???
 
Beste,

je moet op de website van accer gaan en de nieuwste bios (uitvoerbaar in windows) downloaden.
ik had dit ook met mijn laptop door de update de draaien update hij je bios van basis versie naar 2.*

dit zal je drivers bijwerken dan dien je enkel nog in de instellingen je internet opnieuw te activeren (adapter inschakelen , en of wifi te activeren).
 
Op de 5742 vond ik het volgende op de acer-site:
Voor Windows 7 32-bit: link
Voor Windows 7 64-bit: link

Overigens ga ik ervan uit dat je met ethernet driver bedoelt: De bedrade aansluiting, niet de draadloze...

Tijs.
 
Als je de bios update achterwege laat (en dus in de bios niets verandert) dan hoef je helemaal niets te doen en gewoon te proberen mijn suggesties voor Ethernet driver.

Ik zal eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waarom alain1988 kwam met de suggestie van een bios update, eenvoudigweg omdat de ethernet driver het ook al goed deed voordat je de harddisk verving!

Tijs.
 
Heb die ethernet driver al geprobeerd te installeren maar werkt niet! Heb net bios upgedate en het werkt weer :) thanks voor de hulp
 
Apart. Dus de tip van Alain1988 was wél relevant! :)

Fijn dat het opgelost is.

Tijs.
 
Een BIOS update zou daar niet voor nodig moeten zijn inderdaad. Die update zal wel inclusief de chipset drivers zijn, vandaar dat het wel werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan