Photoshop - afbeelding geel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edeau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2013
Berichten
4
Hi,

Ik heb geen verstand van PS of vergelijkbare programma's, maar ik moet een afbeelding van een toiletborstel (tegen witte achtergrond) geel maken. Wie kan dit zsm voor mij doen?

Ik voeg twee foto's toe. Uiteindelijke doel is dat de afbeelding op een T-sirt wordt gedrukt, dus de print wordt ongeveer max 30cm hoog en 20cm breed en de witte achtergrond moet zwart worden.

Mocht het zo niet lukken, dan kan ik ze ook mailen.

Eeuwige dank!
 

Bijlagen

  • 10061199.jpg
    10061199.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 40
  • toiletborstel_zwart2.jpg
    toiletborstel_zwart2.jpg
    38,5 KB · Weergaven: 58
is het niet handiger dat je een foto ofzo zoekt met enkel de borstel en transparante achtergrond?
Ik vermoed dat je die gele borstel op een zwarte T-shirt wil?
maar als je dan een zwarte achtergrond hebt, gaan ze bij de drukker die proberen te printen. (wat voor een vierkant zorgt)

PS: moet die borstel volledig geel? (dus enkel de vorm is volledig geel). of moet het gewoon geel/donkergeel/ enzo zijn?
gr,
Maxim
 
Hi Maxim, dank voor je bericht. Ik heb idd gezocht naar een borstel zonder achtergrond, maar dat lukte me niet. Inmiddels ben ik al weer wat verder en heb ik hem geel weten te krijgen - geheel geel in een en dezelfde kleur. Ik vermoed dat ik er wel uit ga komen.

Gr.
 
wc_geel.pngwc_geel_zwart.png

ik snap niet echt wat het eigenlijke idee is, maar kan je hiermee al verder.
De eerste img. is met transparante achtergrond (die zwarte wc borstel)
en die tweede is het voorbeeld met zwarte achtergrond (die ik niet zou gebruiken)

PS: Ik weet niet echt of je de haartjes goed zichtbaar wou hebben, dus heb wat tussenin gedaan (denk dat dit het scherpste is wat kan met die afbeelding)

EDIT: zie juist dat het je al gelukt is ;)
 
Laatst bewerkt:
Die linker is precies wat ik nodig heb. Ik was al onderweg, maar kan niet tippen aan jouw skills en snelheid. Ga ik nog een brutale vraag stellen: kun je die linker misschien voor mij spiegelen, zodat het een 'kruis' wordt?
 
sure ;)

wc_geel_kruis.pngwc_geel_kruis_recht.png
aangezien de borstel niet echt op 45 graden staat, is er 1 afbeelding waar deze echt gespiegeld zijn
en de ander is (op zicht) naar 45 graden gedraait en dan gespiegeld (echt kruis)

veel suc6 nog

gr,
Maxim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan