Eigen muziek maken (fl studio)

Status
Niet open voor verdere reacties.

zakoda88

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2013
Berichten
29
Hallo,

Ik heb fl studio geinstaleert omdat ik me eigen house/electro/trap music wil maken.
Maar ik heb een ander groot probleem ik snap niks van Fl studio, de youtube filmpjes snap ik ook niet.
Wie O Wie kan mij alsjeblieft helpen.

Met vriendelijke groet
Baray (zakoda88)
 
om het uit te leggen via een forum zie ik niet zitten,daar is het te uitgebreid en ingewikkeld voor.....
er zijn nederlandse tutorials op youtube waar je echt wat aan hebt
 
Bedankt voor een snelle reactie ik ga het even bekijken en daarna zeg ik wel of het lukt

Welk filmpje raad jij aan om te kijken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alle :)
Of, wat je wil gaan doen en moeite mee hebt...
 
Ik wil er house/electro/trap music mee maken, waar ik moeite mee heb is dat ik het programma niet snap en het lukt gewoon niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welk muziek je er mee maakt, maakt niet uit.
WAT lukt niet? Wellicht een idee om eerst wat van die filmpjes van FTWLTG te bekijken om een idee te krijgen hoe het werkt? (En dit gewoon nadoen..)
En uitleggen op een forum is inderdaad onbegonnen werk. Verder wil F1 (help) in het programma ook wel eens helpen.
 
Ik heb al een tuturial op youtube gekeken nu snap ik er al weer wat meer van maar hij had ook allemaal andere dingen in zijn fl studio dan ik, hoe krijg ik dat dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke 'andere dingen'? Plug-ins? Virtueel instrumenten? Loops?
Voor FL zijn er (geloof ik, want zelf gebruik ik het niet) de wereld aan spullen bij te kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan