thuis netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taropi

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2013
Berichten
24
Hoi

ik heb een laptop met windows 7 en een desktop pc met Vista alle 2 legale OS en geupdate.
ook nog een Humax recorder met internet aansluiting + een Rebox met internet aansluiting .

hoe krijg ik die allemaal in een thuisnetwerk zodat ik van de ene pc naar de andere pc kan om bestanden over te zetten.
Dit wil ik ook graag met de Humax waar ik films mee opneem. Ben al bezig geweest met diverse FTP programma`s maar niet een herkend mijn systemen.

Als ik in windows 7 een thuiswerkgroep aan maak dan zie ik wel mijn desktop maar als ik hem aanklik komt de vraag geef gebruikersnaam en wachtwoord. ik heb helemaal geen gebruikersnaam of wachtwoord op de desktop zitten.

Wat gaat er fout of wat doe ik fout dat het niet werkt . ik gebruik de Ubee van Ziggo.

Alle info is welkom .
 
ik zou je graag verder helpen.

het paswoord en gebruiksnaam zijn deze van de pc waarop je probeert te komen als er geen pass op deze pc staat moet je het leeglaten of een paswoord op de pc zetten via gebruikers
 
Ga naar

Control Panel -> Network and Internet -> Network and Sharing Center -> Advanced Sharing Settings

Select
'Turn off password protected sharing'

Of in het nederlands

Configuratiescherm -> Netwerkcentrum -> Geavanceerde instellingen voor delen wijzigen

Selecteer
'Met wachtwoord beveiligd delen uitschakelen'
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan