Converteren van wlmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
394
Wie kan mij helpen een bestand met de extensie wlmp te converteren naar een bestandsextensie die ik wel gewoon met b.v. Windows Media Player kan afspelen.
Deze extensie komt van een mobiele telefoon!

Mvg,
Anstof
 
Weet je zeker dat het bestand van een mobiele telefoon af komt?

een wlmp bestand is namelijk een project bestand van Windows Movie Maker, probeer het daar eens mee te openen. Wat krijg je dan te zien?
 
Ik denk dat je gelijk hebt maar zeker weet ik het niet. Het probleem is wel dat ik het niet kan openen met Windows Movie Maker. Als ik dat wil doen krijg ik dit te zien:

Het bestand D:\Gegevens\Videos\Afwerking Symbionic Leg\Mijn film.wlmp kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand opnieuw te importeren.

Wat doe ik dan fout?

Mvg,
Anstof
 
Hallo Anstof,

Wat voor telefoon heb je? Dan kan ik even kijken wat voor extensie die normaal gebruikt bij het filmen.
Ik kan dan even opzoeken welke codec je film materiaal gebruikt en kunnen we die eventueel downloaden.

Wat je in de tussentijd kan proberen is, dit codec bestand te downloaden en installeren, die bevalt erg veel codecs en misschien zit de goede er al tussen.

Wat je ook kan proberen je .wlmp bestand te openen met VLC media Player, die kun je hier downloaden. Vlc is een programma wat echt enorm veel verschillende bestandsformaten ondersteunt.

Greetz,
Rens
 
Dag Rens12

Inmiddels heb ik de codec willen installeren maar dat kan alleen maar als ik ook een toolbar plus nog wat andere dingen installeer en dat wil ik liever niet. Ook heb ik VLC Media Player geïnstalleerd maar ook daarmee kan ik het WLMP bestand niet openen!

Jouw eerste vraag op wat voor telefoon het is kan ik het volgende zeggen. Dit bestand komt van een ander persoon maar volgens mij is het een Sansung maar ik weet het niet zeker.

Mvg,
Anstof
 
Hallo Anstof,

Weet je zeker dat het bestand wat je van hem gekregen hebt direct van zijn telefoon af komt, het lijkt namelijk wel alsof je WLMP bestand, inderdaad een project bestand is van Windows Movie Maker, maar dat je de film bestanden mist waar je project aangekoppeld zit.

Ik kwam dit ook nog tegen tijdens het googlen, dat zou je ook nog kunnen proberen voordat je k-lite installeert.

Daarbij als ik k-lite code pakket wil installeren, moet je op de download site kiezen voor Basic.

Daarna bij het installeren, moet je kiezen voor advanced mode, daarna krijg je een menu te zien waar je een hoop kan selecteren. Helemaal onderaan de 3 hoofdkopjes uitvinken, namelijk. Tools, Explorer Shell Extensions en Miscellaneous.

Vervolgens in 2 menu's later kun je weer van alles uitvinken:
- System tray icons:
Alles uitvinken
- Tweaks
Alles uitvinken
- Miscellaneous
Alles uitvinken

In het volgende scherm klikken op Select None, dan blijven je bestandsvoorkeuren gewoon bewaard. En daarna kun je gaan installeren.

Als het goed is krijg je dan geen toolbar te zien.

Greetz,
Rens
 
Hey Rens12,

Het zou inderdaad kunnen dat dit niet van zijn telefoon komt maar van een project bestand is van Windows Movie Maker.

Ik heb net nog even gekeken of de updates en het vinkje bij "codec automatisch downloaden" up to date zijn, en dat is zo.

Mvg,
Anstof.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan