Internet Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Capodicapo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2013
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik heb dus een internet probleem. Het komt vaak voor maar ik heb geen idee door wat. Nou dit is dus wat er gebeurt:
Ik zit te internetten, gamen of in zit in een skype gesprek. Wat er gebeurt is dat ik geen nieuwe connecties kan maken bijvoorbeeld naar www.google.com gaan op Chrome/ Internet explorer etc. Ik zit dan in een skype gesprek maar ik val niet weg. Zodra ik uit het gesprek ga en iemand weer bel gaat hij niet over.
Als ik op een minecraft server zit en ik ga daar uit en wil er weer in kan ik niet connecten. Als ik weer Fatsoenlijk internet wil hebben moet ik mijn computer opnieuw opstarten.
Ik zit bij UPC maar hoeveel MBps ik heb weet ik niet. Het rare is dat Mijn Broer en moeder dit weer niet hebben. Ik stoor me er heel erg aan want het begint me echt te irriteren dat ik steeds mijn pc moet rebooten >.<
 
Enige wat je direct kunt proberen is de driver updaten van de (draadloze of bedrade) netwerkkaart die je hebt. En natuurlijk een anti-virus scan doen en ook een anti-malware scan (bijv. m.b.v. MalwareByte's AntiMalware).

Tijs.
 
Enige wat je direct kunt proberen is de driver updaten van de (draadloze of bedrade) netwerkkaart die je hebt. En natuurlijk een anti-virus scan doen en ook een anti-malware scan (bijv. m.b.v. MalwareByte's AntiMalware).

Tijs.
Mijn Netwerk kaart was uptodate Had wat virussen maar die zijn gedelete door AVG Had geen malware maar had dus nog steeds die probleem... Maar wat bleek ik stop mijn Lan Kabel in een andere port van mijn PC En bloop had die problemen niet meer ;). Toch Bedankt voor je advies :)

Rick.
 
Mooi dat het probleem is opgelost.

Je vraag nog even op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" rechts onderaan je startposting óf op de donkerblauwe horizontale balk (bijna bovenaan deze webpagina, die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan