Kan mijn forum niet zien op mijn ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Klopt dit? Ik heb net een forum gemaakt en op de computer ging dat goed. Maar als ik hem op mijn ipad wil openen, zie ik alleen maar een grijs vlak met de 4 hoofdforums en het aantal berichten wat ik heb geplaatst. Hoe kan dit en is dit op te lossen?
Nog een vraagje: kan ik hier ergens de link plaatsen om leden te werven?
 
Je 1e vraag: Mogelijk is je forum niet cross-browser. Dan wordt hij in de ene browser wel en de andere browser niet goed weergegeven. Meestal is dit op te lossen in de css. Ik weet niet of er Flash is gebruikt in je forum? Daar heeft een iPad standaard geen software voor.

Je 2e vraag is voor de mod.
 
Ja, ik weet dat de 2e vraag voor de moderator is. Maar ik schijn geen priveberichten te mogen sturen naar moderators.
Waar haal ik dat css vandaan? Ik weet ook niet of er flash is gebruikt op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, als je niet weet wat css is en of er flash is gebruikt kan niemand je verder helpen.
Er zijn complete cursussen over css. Als je hier nog nooit mee heb gewerkt, adviseer ik er niets in te wijzigen.
 
Ik heb het ondertussen net ontdekt. Als ik naar die forum ga, dan zie ik rechtsboven een pijl staan. Als ik daarop druk, dan komt er een menuutje waar rechts staat: klassieke weergave. Als ik daarop druk, dan zie ik hem wel goed te voorschijn komen. Allemaal bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan