Aviaddxsubs programma gebruiken om MP4 bestand te ondertitelen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
438
Ok,

wil dus een MP4 bestand ondertitelen,
misschien staat dit op het eerste zicht niet op de juiste plaats, maar volgens wat ik lees zou dit mogelijk zijn met aviaddxsubs; een programma dat normaliter enkel gebruikt kan worden voor AVI-bestanden te ondertitelen...

(indien het toch niet juist staat gelieve dit dan te veranderen...)

het zou dus mogelijk zijn met aviaddxsubs : alleen worden de normale stappen (nieuwe file aanmaken met soft subs) vervangen door volgende stappen : het MP4 bestand zal eerst naar AVI worden omgezet door het programma
en daarna worden pas de subs, weliswaar niet hardcoded, ingebakken...

lijkt allemaal logisch en simpel... op het eerste zicht zou je gewoon een MP4 bestand moeten kunnen laden, ondertitel toevoegen en starten maar, echter krijg je dan de boodschap : 'AVI NOT FOUND'

volgens deze link :http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs2.php zou je mits enige aanpassingen dit moeten kunnen...
(uitleg staat onder de blauwe titel : 'Converting mp4/mkv to avi for XSUB subtitle incorporation')

Er staat namenlijk het volgende :

- als je de omzetting automatisch wil laten verlopen moet je :
> 'ffmpeg.exe command line executable' plakken in "AVIAddXSubs directory" (dat .exe bestand kan je downloaden ook in die link...)

daarna zou je dus een extra tab hebben in het programma zelf van aviaddxsubs (kan je ook zien op de foto onder de uitleg)


nu heb ik enkele vraagjes :

> wat wordt er bedoeld met 'ffmpeg.exe command line executable' plakken in "AVIAddXSubs directory" ?????

> wat moet ik doen / niet doen met dat ffmpeg bestand? (ben geen computer-wiz...)

> idien iemand dit weet? kan ik de MP4 film op dezelfde manier inladen als een gewone AVI dan? ik kan hier niets van tutorials of video's van vinden... of is het gewoon niet mogelijk wat er in die link staat?

graag hulp en wat uitleg ook...

mvg,

gethez
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan