Dijkstra's algoritme programmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nogniks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
4
Goedemiddag,

Ik moet voor een project een toepassing programmeren waarmee mensen de kortste route kunnen vinden van een bepaald punt naar een ander punt, uitgaande van een vooraf geprogrammeerde kaart, waarin ze kunnen kiezen van welke locatie naar welke andere locatie ze willen. Dat kan dmv Dijkstra's kortste-pad algoritme berekend worden, maar ik heb geen idee met welke programmeertaal ik dit het best tot stand kan brengen. Ik ben bekend met HTML, PHP en MySQL, maar ben bereid een andere programmeertaal te leren (bij voorkeur een taal die relatief eenvoudig te leren is). Welke taal is dan ideaal?

Bvd!

PS. Ik wist niet zeker in welk subforum ik dit moest plaatsen. Als het ergens anders moest, excuses!
 
Is het erg prestatiegevoelig? zo niet, kun je in principe elke taal wel gebruiken.
 
aangezien je php kan denk ook aan shell commando die je nadien kan gebruiken om het op te roepen , indien je hosting het toelaat natuurlijk.
 
Beetje een necro thread, maar klinkt als een app, ik zou gewoon javascript gebruiken, het is tenslotte clientside.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan