Photoshop CS6 Text help

Status
Niet open voor verdere reacties.

sedeyn

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2012
Berichten
11
Hallo helpers

Ik heb recent Photoshop CS6 geïnstalleerd. Voordien had ik CS3 maar door gebrek aan 3D mogelijkheden ben ik gaan updaten naar CS6.
Nu, de 3D opties moet ik nog onder de knie krijgen maar ik zou graag mijn text zodanig hebben dat het lijkt alsof de text er al was en niet is toegevoegd.

Een voorbeeld:
http://us.123rf.com/400wm/400/400/u...d-low-backlight-gives-smooth-finish-to-it.jpg


De foto waarin ik de tekst wil:
http://naoutdoors.com/thdebug/theHunter_R_2013_09_20_09_48_03_508.jpg


De tekst dat ik erbij wil:
"Belgium Hunterz"

Dank bij voorbaat

Sedeyn
 
Staat er toch duidelijk beschreven maar kost wat leeswerk
 

Ik heb het antwoord niet gevonden in die catagorieën.

Staat er toch duidelijk beschreven maar kost wat leeswerk

Een mooi voorbeeld waarom we deze huisregel hebben ;)

•Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.
 
in het kort : 3D tekst maken , nieuwe laag maken voor achtergrond, en schaduw effecten toepassen.
bekijk wat tutorials of gebruik de hulp in CS6 ,
 
Er mag een slotje op, ik heb het gevoel dat ik hier niet geholpen ga worden.
 
Er mag een slotje op, ik heb het gevoel dat ik hier niet geholpen ga worden.
Dat al na 1 dag na het plaatsen van je vraag? Wens wordt niet vervuld, er kunnen altijd nog nieuwe reacties komen.

Je hebt al goed gerichte antwoorden gekregen om verder te kunnen met je vraag.
Daarnaast zijn het allemaal mensen die vrijwillig aan je vraag meewerken. Geduld is een schone zaak.
 
Werk zelf met Photoshop cs 6 nu maar heb de voorgangers ook gebruikt.
Ik raad je aan om een goed boek aan te schaffen en als je er veel mee wilt werken een starters cursus te volgen.
Er gaat een wereld voor je open als je het beter onder de knie hebt.
Het Photoshop CS6 boek voor digitale fotografen van Scott Kelby is een prima boek.
 
neem je achtergrond foto en selecteert het hertje en copieer deze als nieuwe laag (standaard photoshop werk)
Maak een nieuwe textlaag en convert deze naar 3D (knop boven aan je werkbalk) en je krijgt zoiets :
theHunter.jpg

Er zijn zoveel manieren en een goede raad is idd om wat tutorials te bekijken en een goed naslagwerk te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het inmiddels al gevonden.
SJJ, ik heb een boek te pakken gekregen en ben er al door aan het gaan.
Djangoleone, dank je wel voor de tip.

Mag gemarkeerd worden als "Opgelost".
Ik dank iedereen!
 
Je kan de vraag zelf op opgelost zetten. Klik op de knop in de blauwe balk boven in de pagina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan