Brochure printen - Photoshop gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

HylkeWolf

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
13
Hallo iedereen,

Voor school ben ik bezig een brochure te maken. Dit heb ik gedaan in photoshop (cs5.5). Ik heb dit met de afmetingen van een a4 formaat gedaan (29,7 en 21,0) en heb hierna de pagina in tweeën verdeeld en dit opgevuld met tekst en plaatjes. Nu de is mijn vraag of iemand weet hoe ik het beste kan uitprinten. Is er een bepaalde software voor waarbij ik plaatjes kan invoegen die het daarna automatisch in de goede volgorde zet en daarna uitprint? Als eindresultaat wil ik een soort van a5 formaat boekje hebben.

Alvast bedankt,
Hylkewolf
 
Laatst bewerkt:
Ik weet alleen dat je voor het maken van boekjes en brochures beter Adobe Indesign kunt gebruiken.
Hoe je jouw brochure af moet drukken zou ik niet weten zonder dat ik het op mijn schwerm kan zien.
Misschien eerste een PDF maken ?

Groeten Marcel
 
Ik heb als het ware in photoshop de pagina zo gemaakt zoals je het ziet, alleen als je dat uit print komt dat niet goed met het vouwen. Hier zoek ik een oplossing voor. Een programma die het automatisch op de goede volgordes zet. Dit had ik achteraf inderdaad beter met een ander programma kunnen doen maar daar is het nu te laat voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zolang ik niet weet wat je bedoelt met "niet goed" kan ik je ook niet helpen :(

Groeten Marcel
 
Ik heb het al opgelost, heb het allemaal zelf uitgeteld en geknipt en geplakt. Sorry dat ik zo vaag was in de uitleg maar ik kon er niet veel anders van maken. In ieder geval bedankt voor het willen helpen.

mvg.
Hylkewolf
 
Gelukkig ben je eruit gekomen.
Succes verder.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan