MP 3 album op telefoon wordt soms gesplitst in 2'en

Status
Niet open voor verdere reacties.

adekikker007

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
18
Goedemorgen allen,

Ik zit met een (niet zo heel groot) probleempje. Wanneer ik bepaalde muziek albums naar mijn telefoon kopieer dan is het in sommige gevallen zo dat het album in 2'en op mijn telefoon verschijnt. Beide dezelfde naam maar de 1 bevat dan zo goed als alle songs en de ander bijvoorbeeld maar 2. Ik ben even gaan kijken hoe dit kan en als ik bij eigenschappen kijk lijkt het te liggen aan het feit dat er bij de 2 nummers die apart worden gezet een naam is toegevoegd bij 'componist' en bij de rest van het album niet.

Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit voortaan kan voorkomen (misschien door het veld 'componist' te wijzigen? Ik heb dit geprobeerd maar kan niet vinden hoe ik dat kan doen)

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Gr. Dennis
 
Hallo Dennis,

Voor je mappen probleem weet ik zo snel geen oplossing, maar je zou, zoals je zelf ook al aangeeft, de componist kunnen wijzigen.

Dit kun je doen door:
De data oa. de artiest en de componist in staat heten ID3Tags, je kunt die wijzigen met het gratis programma mp3tag. Ik heb er ook een tutorial van op Helpmij.nl staan mocht je er niet uitkomen.
 
Hoi Rens,

Dat ga ik bij thuiskomst even proberen.
Wanneer er bij componist hetzelfde of niets staat maakt hij er geen twee mappen van dat weet ik zeker dus dit kan het probleem wel eens oplossen.

Dank je.

Gr. Dennis
 
Beste Dennis, Welkom op Helpmij.nl
Je kan beter even een eigen topic aanmaken. We zien liever niet dat je meelift op een vraag van een ander.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan