Hoeveel zijn deze processor en voeding waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawn Garsed

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Berichten
30
Goedenavond allemaal,

De titel zegt het al, ik heb hier een AMD Phenom II X2 545 met AM3-socket processor en een en een Corsair CX400W voeding liggen, beide zijn vier jaar oud en werken nog goed.
De processor heeft idle altijd gelopen rond de 25 graden en is nooit overclocked, hoewel ik wel heb geprobeerd hem te unlocken, maar helaas lukte het niet. Ook heb ik meerdere keren de koelpasta vervangen.
De voeding zelf heeft ook altijd goed gewerkt. Hij is wel wat stoffig van binnen, maar ik ben van plan om hem schoon te maken.
Kunnen jullie een indicatie geven van hoeveel ik ervoor kan vragen/krijgen? Ik weet dat het lastig is, daarom hoef ik ook geen precieze bedragen, als ik maar een richtlijn heb.
De computer waar de onderdelen uit komen is veel gebruikt voor gamen, maar zelfs dan kwam de temperatuur van de processor zelden boven de 40 graden.
Voornamelijk omdat ik vaak op lage specs speelde vanwege de hogere fps.

Shawn
 
Laatst bewerkt:
De voeding is zo'n 15 euro waard. Een processor, nieuw, met dezelfde specs kost minder dan 40 euro. De onderkant van de huidige markt dus. Daar de socket nog in gebruik is, is het ook voor zeer weinig mensen een "upgrade". Misschien 5 euro voor iemand die de gok wil nemen, maar meer zou ik echt niet verwachten
 
Je zou er ook over na kunnen denken om de hardware te doneren gezien het feit het niet veel geld meer waard is.

Tweakers.net is bezig met een inzamelactie voor Stichting Leergeld
 
Topic alsnog verplaatst van Aankoop nieuw systeem/Upgraden ---> Aangeboden - Prijs bepalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan