Pinnacle software

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
146
Goedendag,

Mijn vraag betreft software van pinnacle, omdat ik de hobby, films, weer op wil pakken, heb ik Pinnacle weer geinstalleerd.

Mijn besturings systeem is Windows XP Home Edition versie 2002 incl. Servise Pack 3.

Ik heb het Pinnacle Studio SE version 10 geinstalleerd, Orginele versie met licentie reeds enkele jaren in bezit.(installatie probleemloos.)
Ik heb enkele jaren geleden een orginele Update gekocht, Studio Plus version 11, upgrate DVD.

Bij het upgrate start de DVD goed op maar geeft al snel aan dat Service Pack 2 in windows gewenst is, en dan ook moet worden geinstalleerd. Als Service Pack 3 reeds aanwezig is dan is Service Pack 2 dat toch ook? bij het toch proberen om Service Pack 2 te installeren, mogelijk tegen beter weten in, geeft het systeem al snel aan dat er een hogere Pack aanwezig is.

Wat doe ik fout? of doe ik iets wat niet kan?

Graag een oplossing,

vriendelijke groeten.

Theo Spliet (dehoed)
 
OP de volgende website vond ik onderstaand stukje:
http://www.videomontageforum.nl/forum/ubbthreads.php/topics/153665/probleem_installeren_studio_11

Kopieer de gehele inhoud van je installatie DVD naar een hele nieuwe map op je harde schijf, bijvoorbeeld STUDIO11.
Download van de site van Pinnacle een extra bestandje, genaamd WelcomSP3.exe
Als je HIER KLIKT dan word je automatisch naar dat bestandje geleid.
Zet dit bestandje WelcomeSP3.exe in dezelfde map, als waar je de inhoud van de DVD naar toe hebt gekopieerd. Dubbelklik op dit bestandje en na enige tijd begint de installatie.

Groeten Marcel
 
Goedendag Marcel, de oplossing die je gaf werkt perfect, dank je wel voor de inbreng.

vr.gr.

Theo (dehoed)
 
Mooi zo, kan jij weer lekker verder.

Succes.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan