MP4 bestand niet afspeelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haaikneuter

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Berichten
93
Mijn zoon heeft een filmpje gemaakt met een mini camera, dat is een mp4 bestand van 16 min. Wanneer ik probeer af te spelen met de vlc player op mijn pc dan opent de player en zie ik onderaan in de tijdsbalk dat het filmpje loopt. Maar het beeld blijft zwart, geluid was er niet bij opgenomen als ik het goed heb. Ik heb zo'n vermoeden dat er wat mis is gegaan met het SD kaartje en dat het bestand beschadigd is. Het bestand heb ik in zijn geheel nu op mijn pc staan. Het is een bestand van circa 3,5 Gb. Hoe kan ik controleren of het bestand beschadigd is? En is er een mogelijkheid om het te herstellen?
 
herstellen kan niet meer als het beschadigd is, maar probeer eens applian flv player of microsoft windows media player
 
PCexpert bedankt voor uw antwoord. Beide players geprobeerd zonder resultaat. FLV player was moeilijk te installeren, mijn virusscanner moest ik uitschakelen om het voor elkaar te krijgen.
Probleem is dus niet opgelost en zal mogelijk niet meer opgelost kunnen worden, maar toch bedankt.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hallo wat ook kan dat er GEEN .mp4 staat maar .mp3 dat had ik ook altijd gehad dus let daar goed op
 
Er staat duidelijk dat het een MP4 bestand is. Ik heb geprobeerd om de extensie te veranderen naar MP3 maar dat veranderde niets aan het probleem. Het vreemde is dat de filmpjes die nadien op hetzelfde SD kaartje zijn opgenomen wel goed afspelen dus hetzelfde soort bestand MP4.
Bedankt voor uw reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan