Filmpje online zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordidebruin

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Berichten
89
Hallo, ik heb een filmpje gemaakt met zowel geluid als beeld, en ik heb hem nu als 'MovieMaker bestand', als .wmv bestand en als .mp4 bestand. Maar dan nog weet ik niet hoe ik hem naar iemand anders moet sturen. Dit moet via de email, maar al deze bestanden zijn te groot om via mail verstuurd te worden. Ik vroeg me af of iemand een andere manier weet om een filmpje via mail naar iemand toe te sturen, die groter dan 25MB is?

Ik zat te denken aan misschien een site waar je je filmpje kan uploaden, die er dan een link van maakt. Die link zou ik dan gewoon kunnen versturen via email. Maar, dat kan niet via youtube, of facebook of één van de andere sites die MovieMaker aanbiedt, aangezien het een zelf gezongen lied is waarvan ik niet wil dat iedereen erbij kan.

(Als ik het bij een andere site upload, kan natuurlijk ook iedereen erbij, maar op facebook en youtube komt die uiteraard meteen aan bij mijn vrienden en dat is vooral wat ik niet wil)

Bedankt :d
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Je kunt het op dropbox zetten. Je maakt dan een openbare map aan
waar ze dan bij kunnen. Volgens mij is er op youtube ook een functie dat je
het alleen aan personen kunt laten zien waarvoor je toestemming hebt gegeven.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Mvg,

Martin de Groot
 
@Martindg: Ik denk dat de optie van WeTransfer (zie mijn vorige posting) makkelijker is, ook omdat je daar alleen maar de e-mail adressen van de belanghebbenden voor nodig hebt. Niets nodig m.b.t. rechten verschaffen etc.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan