internet valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerino

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2013
Berichten
1
hallo,

ik zit met een vraag ik heb een tijd geleden een game pc aangeschaft maar ik kan er niet mee fatsoenlijk mee op internet.
ik gebruik van een powerline adapter van belkin en na X aantal minuten valt het internet steeds weg terwijl ik nog wel internet heb op mijn iphone/laptop (draadloos) en op de computer beneden ( met een rechtstreekse kabel) ook als ik daarna de powerline adapter in mijn laptop steek of in mijn ps3 heb ik geen enkel probleem en werkt alles super. dus nu probeerde ik in het begin de probleem oplosser die dan de adapter opnieuw uit en aanzetten waarbij ik in het begin terug voor een paar minute internet had maar daarna viel het weer weg. de probleem oplosser gaf de volgende fouten aan: standaardgateway is niet beschikbaar, de ethernet heeft geen geldige IP-configuratie, en soms ook deze De verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect.

zou iemand me kunne helpe ben echt ten einde raad en zou toch heel graag van mijn aankoop genieten. :(:(
alvast bedankt.
MVG


btw: ik heb de powerline adapters laten nakijken in de computerwinkel en die werken perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan