Video's streamen naar tablet wil niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1.876
Ik heb een AC Ryan PlayOn HDmini mediaplayer met daaraan een externe hdd. De PlayOn is middels een kabel verbonden met de router-modem. Op de hdd staan films, series, mp3 en meer.

De films en series staan er als .avi, .mkv en .mp4.

Wanneer ik op mn Galaxy Advance smartphone een film of aflevering wil zien zoek ik hem op met de app FileExpert en dubbelklik. Dan krijg ik de vraag of ik wil downloaden naar mn telefoon of wil afspelen met de videoplayer. Ik selecteer "afspelen" waarna ik de film of serie kan bekijken. Ik download hem dus niet maar stream hem naar mn foon...

Dat wil ik ook met de Samsung Galaxy Tab2 10.1 Deze heeft dezelfde FileExpert en dezelfde videoplayer. Toch kan ik geen van de drie extenties afspelen op de tablet.Ik kan wel downloaden maar dat wil ik niet. Ook een andere videoplayer bied geen uitkomst.

Wat zie ik over het hoofd...?

*edit*
Op de Ac Ryan staat Firmware v7.3.6.r4824 - European Edition. er is een nieuwere versie; Firmware v7.4.6.r7317 - European Edition. Deze heb ik er ooit op gezet maar die maakte mn player bijzonder traag. Volgens de changelog echter zou er nu wel DLNA support aan de speler zijn toegevoegd. Zou hier het probleem kunnen liggen...?

Een aflevering van bijv. Under the Dome als .avi speelt wel af vanaf de tablet maar niet vanaf de PlayOn over het netwerk...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan