BSOD tijdens update Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

chainboost

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2012
Berichten
91
Hallo,

Ik heb gisteravond en vandaag nog (18-10) geprobeerd om te updaten naar Windows 8.1 Pro vanaf Windows 8 Pro. De download en installatie voor het opnieuw opstarten gaat vlekkeloos. Zodra ik de melding krijg dat ik opnieuw moet opstarten om de installatie voort te zetten komt het grote probleem. Tijdens het opnieuw opstarten krijg ik 1 sec. een BSOD te zien en gaat dan weer opnieuw opstarten. Hierna kom ik op mijn gewone inlogscherm en kan ik inloggen, dit duurt echter langer dan normaal. Ik krijg vervolgens een melding te zien dat de update van 8.1 mislukt is en dat Windows 8 weer is hersteld.

Ik heb een dual-boot met Ubuntu 13.04 (kan dat hier mee te maken hebben misschien?)

Wie weet wat ik hier aan kan doen?

Specificaties van mijn laptop:

Asus K73-SV
Intel Core I7 2630QM 2.0 GHZ
Nvidia Geforce GT 540M 1GB
8 GB DDR3 1333 MHZ Crucial
500 GB Seagate HDD
 
Misschien wel te maken Ubuntu heeft U boot van Ubuntu of van Windows?.

Bij me werkt probleem door Hackintosh (Mac) daar draai ik boot chameloen vandaar kan ik geen update omdat er zit geen windows boot.
maar ik heb geen last van BSOD zou je misschien even nakijken geheugen (memtest) en nog je CPU tempuratuur hoe hoog is ook je HD nakijken.

geleden poosje had ik vaker bsod erg last van nu op voorlopig niet meer door vervang geheugen en hd.

Trouwens bij jou BSOD wat staat code of naam of type
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@chainboost
kijk eens bij deze Windows 8.1 update loopt vast van donstrijb999
waarschijnlijk heb jij het zelfde probleem met een programma.

mvg, speenbrain
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan