Geen beeld meer bij afpelen MP4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rampzooi255

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2013
Berichten
33
hi all,

Sorry als ik mijn vraag op de verkeerde plek stel. Zou zomaar hardware of software kunnen weze.

Ik heb volgende probleem.
iedere keer als ik een MP4 afspeel, gaat mijn beeld signaal verloren. Monitor (Samsung SyncMaster 2333sw) krijgt geen signaal meer, maar pc blijft gewoon door werken. Echter hoor ook geen geluid (audio). doordat ik niets meer zie, moet ik iedere keer een harde reset geven.
Met andere formaat files heb ik helemaal geen problemen. Ik gebruik windows media player en VLC media player. tot een week geleden heb ik dit probleem nooit gehad.
All drivers geupdate, maar nog het zelfde probleem.

Intel Core2 quad Q6600 2,4 GHz
RAM 4 GB
NVIDIA GeForce 9800 GT
64 bit
Windows 7

Hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt
 
Krijg je wel je beeld terug als je [alt] en [tab] indrukt? Het kan zijn dat het aan de programma's ligt. Heb je je virusscanners al laten draaien? Toevallig bij hetzelfde mp4-bestand?
 
Alt+Tab geeft geen resultaat. ook andere monitor aansluiten maakt niets uit. Het is of uitgang beeld totaal is lam gelegd.
Geen meldingen op scannen van MP4 files.
Oh, als ik met VLC-player het bestand wil openen als deze in een folder zit (dus de folder laten afspenelen met VLC) heb ik er geen last van ...... blijf het vreemd vinden
 
Dan zit het probleem waarschijnlijk in de mp4-plugin. Probeer die te verwijderen en te herinstalleren. Hier de officiële Windows codec.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan