geen ondertiteling in youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

luron

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Berichten
113
Hallo
Als ik een youtube filmpje afspeel op mijn laptop kan ik de ondertiteling aanzetten. Een grote hulp voor mij aangezien ik hardhorig ben. Bekijk ik datzelfde filmpje op mijn android-tablet dan kan ik nergens die ondertiteling aanzetten. Kan iemand mij verder helpen? Anvast bedankt.
 
Hallo Luron, kun je hier iets mee. Kennelijk moet en/of kun/heb je een app nodig. Klik hier voor hulp Weet niet of je er voor moet betalen enz enz.

Kijk eens op deze website hoe alles in elkaar zit. Klikje Er staan meerdere vergelijkbare dingetjes op.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel manamana voor je antwoord. Ik had dit ook al geprobeerd maar het brengt me jammer genoeg niet verder.
 
Heb ik ook al gelezen.Problem is dat ik dat "cc" pictocgram niet krijg op mijn tablet.
 
Luron, dit is ook het enige zinnige wat ik er verder over CC kan vinden. Klik, voor wat het waard is. Alles geupdate verder, anders zou ik het verder ook niet weten.
 
Ja, het is echt onbegrijpelijk. Ik kies enkel video's met ondertiteling. Op mijn laptop geen probleem, op mijn tablet is er nergens een "cc" te vinden. In ieder geval bedankt voor je zoekwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan