Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer31

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
239
Helpers,
Gisteren is er wat aan mijn pc veranderd en nu kan ik de startpagina van internet niet aan.
Als ik in het startmenu op de knop van Internet druk krijg ik een internetpagina in de bureaublad versie.
Wat moet ik veranderen?
Peer
 
Hallo Peer. Bedoel je deze. Kies menu “Extra” dan “Internetopties”.
Vervolgens op het tabblad “Algemeen” bij “Tabbladen” klikken op “Instelllingen”.
Daarna bij “Het volgende openen als er een nieuw tabblad wordt geopend” kiezen voor “Je eerste startpagina”.
Bevestigen met “OK” en het zou moeten/kunnen werken.
 
Hallo Manamana,
Nee dat heb ik al geprobeerd. Ik krijg dan de bureaubladversie, ik wil de site waaronder een zwarte balk staat en waar je dan verschillende knoppen van diverse sites krijgt als je in de adresbalk klikt..

Peer
 
Mhh,
Maar als je de browser wel als standaard in stelt kan het alsnog zo zijn dat de desktopversie altijd wordt geopend.

Dit wordt dan kennelijk beheerd door een instelling in de Internet Opties.

Probeer dit eens. Open de Internet Opties door in Internet Explorer rechts bovenin op het tandwieltje te klikken, en Internet Opties te openen.

Als je die eenmaal hebt geopend ga je naar het tabblad Programma's. Je kunt hier kiezen hoe je Internet Explorer wilt openen.

Wellicht staat deze momenteel ingesteld op: Altijd Internet Explorer op het bureaublad openen.

Pas dit aan naar de gewenste instelling.
 
Manamana,

Het is dank zij jou gelukt. Via genoemde tabblad Programma's. Daar stond inderdaad zoiets van altijd in Bureaublad openen.
Heel hartelijk bedankt.
Groetjes,
Peer
 
Hallo Peer31 dat is tof. :thumb: Mooi dat je nu weer vooruit kunt. ;) Groetjes Manamana en een goed weekend. Zet je a.u.b. de vraag als opgelost in de blauwe balk, dan hebben anderen met hetzelfde probleem hier wat aan.
 
Laatst bewerkt:
Het spijt dat ik dit probleem niet als opgelost kan aangeven.
Ik zoek me al een uur te pleuris om ergens een knop of iets dergelijks te vinden!
Ik kan me herinneren dat ik dat vorige keren ook niet klaar kreeg.
Peer
 
Listig allemaal. Ik neem aan dat je dit wel hebt. :D
Internet Explorer als je standaardbrowser instellen
1. Open Internet Explorer.
2. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
3. Klik op de tab Programma's en klik vervolgens op Als standaard instellen.
4. Klik op OK en sluit Internet Explorer.
 
manamana,
Het is toch wat, ja Internet Explorer is mijn standaard browser.
Maar wat heeft dit met het instellen van "Opgelost" te maken?
Gr. Peer
 
Ik had er bij moeten zetten om alles goed te laten functioneren, m.b.t. Updates, veranderingen, in Internet Explorer enz enz. Het heeft niets met opgelost te maken. ;)
 
Manamana,

Eindelijk zie ik de knop "Opgelost", dus dat was het dan.
Groetjes,
Peer
 
Aha oke Peer31 dat was het dan, graag gedaan. Groet Manamana. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan