analoge klok plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
394
Ik wil graag een leuke analoge klok plaatsen op mijn website en heb ook iets gevonden maar ik heb weinig verstand van flash objecten. Ik heb een website gemaakt met een sitebuilder van StartHosting. Bij leejoo.nl heb ik de analoge klok gevonden (flash klok) maar hoe plaats ik deze klok op mijn site? Ik heb wel deze informatie maar weet niet goed hoe hier mee te beginnen!

Analoge klok:
Nu eens niet een keer een javascript, maar een flash object.. een prachtige analoge klok... Download hier het flash bestand (gezipped) pak deze uit, en zet het in dezelfde map als de pagina met onderstaande regel.

Plak dit tussen de <body> tags:
<center><embed pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" src="analogeklok.swf" width="100" height="100" type="application/x-shockwave-flash" menu="false" wmode="transparent" bgcolor="#87CEFA" quality="high"></center>

Kan iemand mij helpen?

Mvg,
Anstof
 
Wat is het probleem eigenlijk?
Het antwoord staat er al:

Plak dit tussen de <body> tags:

Dus tussen <body> en </body>
 
Het probleem is dat ik ik niet precies weet waar ik deze tussen <body>.. </body> zet. (zie afbeelding)

Knipsel.JPG

Mvg,
Anstof
 
Dat hangt af van waar je het ding op de pagina wilt hebben.Ik zou zeggen, probeer het gewoon.

Vergeet trouwens niet dat bezoekers met telefoons/tablets de klok niet zullen zien,die ondersteunen geen Flash.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan