Wachtwoord verwijderen uit win 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Kan mij iemand helpen met het wachtwoord te verwijderen uit mijn systeem win 8.1
Als ik opstart vraagt hij om een wachtwoord dat was niet mijn bedoeling
Ik wil gewoon dat hij opstart zonder een wachtwoord ik gebruik deze laptop alleen voor mij zelf
e de waele
 
Een paar mogelijkheden:
Via Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Gebruikersaccounts\Accounts beheren\Een account wijzigen.
Of via Pc instellingen-->accounts-->uw account-->aanmeldingsopties.
 
Ja dat had ik ook gevonden maar het gaat mij om de invulling
Hoe kan ik invullen dat ik geen wachtwoord meer wil gebruiken dat staat nergens omschreven
Als ik zou kiezen voor afbeelding wachtwoord hoe werkt dat dan ?
als ik mijn accountafbeelding zou gebruiken heb ik dan geen wachtwoord meer nodig ??
e de waele
 
dat zou wel kunnen maar ik zou willen dat hij gelijk naar de start pagina gaat zonder al die flauwe kul ik gebruik deze laptop alleen zelf
ik heb helemaal niets met deze wachtwoorden Ik moet nu altijd een wachtwoord geven dat ben ik beu
e de waele
 
Laatst bewerkt:
via Uw account beheren de koppeling verbreking verbreken tussen je email adres vermoedt ik.
suuces
 
Beste e de waele , voer onderstaande 5 stappen uit en je systeem zal in het vervolg automatisch opstarten.
1)Druk op de Windows-toets op het toetsenbord plus de R voor de Uitvoeren-dialoog.
2)Typ of plak hier control userpasswords2 en druk op Enter.
3)Wijs de user aan die straks automatisch mag inloggen
Vink het vakje Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken uit.
4. Klik op Toepasssen
5. Geef nu twee keer het bestaande wachtwoord van deze user op (Niet blank maken/laten)
Als 5 fout gegaan is: vinkje even terugzetten - Toepassen - vinkje weer weghalen - Toepassen. Dan zal het schermpje van 5 wel weer komen.
 
ik heb de oplossing van userman toegepast alle is in orde
e de waele
 
Ik heb geen selectie vakje "gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven". Wat nu ? Ik heb Windows 8.1.

Groeten van Karel,
 
Karel
Ik kan u niet direkt helpen Ik zou niet weten wat dat is of waar dat door komt
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan