klein filmpje van het internet halen (beveiligd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

protaq

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
31
Hoi,


Ik had even een vraagje.
voor de stage van mn vriendin zou ze een filmpje moeten afspelen.
Enkel het lastige is dat er op school geen internet is dus zou ik het filmpje willen kopen. Maar dit vind ik nergens terug enkel aboneren op de site wat 250€ zou kosten. Dat vind ik wat veel voor een kinderfilmpje van enkele minuten.
Dus zou ik willen vragen of er een manier is om het van het internet af te halen, zodat het kan afgespeeld worden zonder een internet verbinding (op de ipad)
De stage draait voor een heel groot deel rond dit filmpje dus is eigenlijk wel belangrijk :shocked: :eek:

Dank u!



edit: http://www.netwijs.nl/media/www_netwijs_nl/bit/leereenheden/0007/index.html

Dit is dus het filmpje
 
Aangezien het een SWF is is er vast wel een manier om het te downloaden, alleen weet ik niet hoe en zou je het daarna naar een video moeten converteren.
Het makkelijkste is waarschijnlijk het opnemen ervan met een programma dat je scherm opneemt. Wat ik hier voor gebruik is Fraps 3.5.7 die je kan kopen op de site of *Kuch*piratebay*kuch*
Anders zijn er genoeg gratis opname programma's op internet te vinden zoals bandicam of zelf hypercam maar dan wordt de kwaliteit wel minder.
Hopelijk helpt dit.
 
@demauric je kan ook in hd recorden, dan is de kwaliteit prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan