Skypen in de aula

Status
Niet open voor verdere reacties.

celi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2013
Berichten
2
Hoi, ik heb een vraag, ik wil graag een skype videoconferentie in een grotere ruimte organiseren. Ik heb een geluidsinstallatie, maar hoe krijg ik de microfoon en lijn uit via de boxen? Ik wil dat mijn gepraat en wat de skype partner zegt via de geluidsinstallatie naar de boxen gaat? Help.... Dankjewel.
 
Hoi Celi,

Allereerst welkom op helpmij.nl.

Ik neem aan dat de boxen aangesloten zijn aan een versterker. Dan is het vrij makkelijk. Je kunt een kabel kopen/lenen, dit is zo'n kabel: jack-tulp-kabel-1.5-meter.jpg. Vaak te koop bij de lokale electronica-boer. De 3,5 mm aansluiting stop je dus in de koptelefoonuitgang van pc/notebook en de rood-wit kabel in de overeenkomende ingang op de versterker. De microfoon-aansluiting steek je overigens gewoon in de pc/notebook.
 
Even een aanvulling op modag, windows luistert niet automatisch naar een mic. Dit zal resulteren dat je microfoon die in de pc zit (dus naar skype gaat) niet over de boxen de horen is.
Dit moet je even aanvinken bij Sound>OpnameApparaten>Eigenschappen van jouw Mic>Luister> VINK luister naar dit apparaat.
Vrij vertaalt uit het Engels. (Engels is Sounds > Recording Devices > Mic > Properties > Listen > Listen to this device)
 
Dankjewel goede idee, dankjewel ook voor de instel
lingen tips. Ik heb zo een kabel, nu nog testen. thanks guys
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan